Aito M7 – новий король гібридів вже тут
AITO M7 – СТИЛЬНИЙ, КОМФОРТНИЙ ТА ЕКОЛОГІЧНИЙ КРОСОВЕР ВІД HUAWEI AITO, ПРЕМІАЛЬНОГО ПІДРОЗДІЛУ КИТАЙСЬКОГО ТЕХНОЛОГІЧНОГО ГІГАНТА. ДРУГА МОДЕЛЬ МАРКИ, ЩО УСПІШНО ПРОДАЄТЬСЯ З 2022 РОКУ. А ГОЛОВНЕ: AITO M7 СТВОРЕНИЙ ДЛЯ ЖИТТЯ. ЦЕ НЕ ПАФОСНИЙ АВТОМОБІЛЬ, ЩО СТАРТУЄ З МІСЦЯ ЯК КУЛЯ І ЗАЛИШАЄ КОНКУРЕНТІВ ДАЛЕКО ПОЗАДУ. СКОРІШЕ ЦЕ СУХОПУТНА ЯХТА, СТВОРЕНА ДЛЯ НЕСПІШНИХ ПОДОРОЖЕЙ.
ЕКСТЕР'ЄР
Компанія Huawei давно планувала вийти на автомобільний ринок. У 2010-х роках вона знайшла партнера в особі компанії Seres, яка раніше працювала з Dongfeng. Об'єднавши зусилля, Huawei та Seres створили преміальну марку електрокарів і гібридів під назвою Aito. У марки було багато злетів і падінь. У 2022 році Aito оцінили належним чином і марка почала займати високі місця в китайських рейтингах гібридів. Дізнаймося, що так сподобалось водіям та автоекспертам.
Дизайн кросовера Aito M7 незвичайний, але на свій лад. У ньому майже немає агресії та спортивних акцентів. Дивно, але саме зовнішня заспокоєність вирізняє M7 на тлі хижих Li Auto, Voyah або Yangwang. Гібридну природу моделі підкреслює велика решітка радіатора. Якщо придивитися, то традиційна для китайських авто смужка між фарами також являє собою решітку. Хоча "рухомий рядок" у вигляді білого світлодіода тут теж є. Своєрідні зябра по краях бампера надають дизайну індивідуальності.
Подивимося на Aito M7 зі сторони. Виглядає знайомо? Рельєфні крила та двері, накладка колісних арок і цікаві лінії вікон нібито запозичили у гібридів Li Auto. Кросовери відрізняються довжинами капотів і формою задньої оптики. У Aito вона ближча до класики, а от дизайнери Li віддали перевагу більш футуристичній витягнутій оптиці. Довершують образ 10-спицеві колісні диски. Схожі ми вже бачили в повністю електричній Yuanhang H8. Двері у кросовера Aito M7.. вражають на свій лад. Через потужну звукоізоляцію вони вийшли доволі важкими та явно потребують дотягувача.
На кормі можна бачити суворий дизайнерський мінімалізм. Задні ліхтарі виконані у вигляді єдиного блоку. Горизонтальні стоп-сигнали розміщені на задньому бампері. Ймовірно, так би ззаду виглядав BYD Song Plus DM-i, якби не був компактним кросовером. Але ж Aito M7 немаленький автомобіль – його довжина становить 5020 мм, а висота цілих 1760 мм. Більшість легкових автівок поруч із цим кросовером здаватимуться малюками. Об'єм багажного відділення становить 176-1619 літрів і залежить від покоління та комплектації моделі.
ІНТЕР'ЄР
Як читач напевно знає, Huawei це насамперед телекомунікаційна компанія. В її продуктовому портфелі є смартфони, планшети, акустика і ще багато іншого. Технікою цієї китайської корпорації оснащують усі автомобілі Aito. Результат: приємна мультимедійна система, чудовий звук, продумана операційна система, чудові екрани та безліч розваг для водія і пасажирів.
Салон Aito M7 радує простором, якістю матеріалів та зручністю. М'якого пластику майже немає – в салоні домінує шкірзам та шкіра наппа. Передній ряд можна скласти, отримавши два майже плоских спальних місця. Сидіння м'які, приємні на дотик. Є бічна підтримка, електропривод, вентиляція та підігрів. Торпедо має приємний дизайн без зайвих деталей. Якісна шкіра та вставки, що імітують дерево, надають салону преміальних ноток, а відмінна звукоізоляція припаде до серця любителям музики. У салоні є сканер обличчя, бездротова зарядка для 2 телефонів, 15,6-дюймовий дисплей та шкіряне мультикермо. Механічні кнопки розташовані на підлокітнику дверей та на кермі. До речі, останні мають біле підсвічування – дуже рятує при керуванні вночі. У салону є мінус: центральна консоль обмежує простір для ніг. Великим водіям місця вистачить впритул.
За розваги відповідає фірмова мультимедіа під управлінням операційної системи HarmonyOS. Кілька років тому ця система відокремилася від Android і пішла у вільне плавання. На момент написання огляду вона припускала встановлення майже будь-яких додатків, але повна синхронізація з телефонами Huawei поза межами Китаю все ще не працювала. Екран роздільною здатністю 2K і частотою оновлення 60 Гц радує швидкодією та гарною передачею кольору. Щоб звук у салоні завжди був хорошим, виробник зробив дві речі. По-перше, оснастив кросовер двошаровим склом. Скрізь. По-друге, додав у салон дифузори Шредера. Це посилило відчуття глибини та насиченості звуку. Рівень шуму в салоні навіть за швидкої їзди не перевищує 64,5 дБ.
Залежно від комплектації Aito M7 може бути дворядним або трирядним кросовером. У версіях із трьома рядами задні пасажири обмежені в опціях комфорту. А ось на другому ряду є підігрів і вентиляція. Усі пасажири можуть насолоджуватися великим панорамним дахом, хорошим звуком і приємним мікрокліматом у салоні. До речі про нього! У кросовері встановлено тризонну кліматичну систему. Пасажири на другому ряду можуть налаштовувати свою зону за допомогою сенсорного дисплея. Механічних регулювань на дефлекторах немає. З того ж дисплея можна керувати музикою.
ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ПОВЕДІНКА НА ДОРОЗІ
Гібридний кросовер Aito M7 пропонується в 4 комплектаціях. Дві мають звичне компонування салону 2+3 (2 ряди, 5 місць), а дві інші - 2+2+2 (3 ряди, 6 місць). Завдяки значним габаритам і масі у 2370 або 2460 кг автомобіль вміє себе подати. Хтось назве його важким і неповоротким, але лише доки не сяде на кермо і не дасть M7 показати характер.
Ходова частина – класика у вигляді незалежного Макферсона спереду та багатоважільної підвіски ззаду, що ніколи не старіє. Відмінний вибір для міського кросовера. Модель оснащується звичайними амортизаторами, але лаяти M7 за це не було бажання – підвіска вийшла м'якою та приємною. Адаптивності не вистачає тільки в складних дорожніх умовах. Рульовий механізм також порадував чуйністю. Попри велику масу, автомобіль не має проблем із гальмуванням. Гальмівний шлях важчих повнопривідних версій становить 35,5 м. Для порівняння, у нових Volkswagen Polo це близько 40 метрів.
Кросовер дійсно вражає своєю динамікою. Схожі відчуття можна випробувати за кермом "заряджених" Range Rover - машина довга, важка, але жвава і легко керується. Досить узятися за кермо Aito M7 і зрозуміти, наскільки ж це потужний автомобіль. У версіях із заднім приводом сумарна потужність становить 200 кВт (272 к.с.), що вже непогано. А є повнопривідні M7, що видають 330 кВт (449 к.с.) і здатні взяти "сотню" з місця за 4,8 секунди. Але тільки на рівних і сухих покриттях. А ось на глибокому снігу і на льоду Aito M7 почувається невпевнено. Це загальна проблема всіх китайських гібридних кросоверів - якщо у моделі немає приписки "позашляховий", то з дороги краще взагалі не сходити. Це машина про комфорт і хорошу розгінну динаміку на асфальтових дорогах. Є чудовий приклад позашляхового гібрида: Leopard 5 від концерну BYD.
В оптимальних умовах Aito M7 витрачає заряд батарей так само як і будь-який послідовний плагін-гібрид. На позначці 20% заряду батареї електроніка примусово вмикає бензиновий двигун. За спостереженнями, на 20-25% заряду автомобіль скидає потужність і переходить в еко-режим. При зарядці від двигуна на холостих обертах батарея насилу досягне позначки в 25%. Без зарядного пристрою власнику цієї моделі не обійтися. Повна зарядка батарей від домашньої станції (слабкий струм, мала напруга) займає більше заявлених виробником 5 годин. Але заряджатися можна раз на два дні – зазвичай цього вистачає.
Паспортний повний запас ходу Aito M7 становить 1250 або 1300 км залежно від комплектації. У реальних умовах можна розраховувати на 1000 км. Майже як із повноцінним бензиновим позашляховиком. Під реальними умовами варто розуміти їзду з увімкненими опціями комфорту та з гарною динамікою. Середня витрата палива становить 6,8-7,2 літра на 100 км шляху. Під капотом встановлено бензиновий двигун H15RT. За фактом це бензогенератор, що працює в тандемі з батареєю та електромоторами. Двигун не передає крутильний момент колесам, так що Aito M7 відчувається як чистий електромобіль.
AITO M7 – ЦЕ ПОСЛІДОВНИЙ ГІБРИДНИЙ КРОСОВЕР ДЛЯ ТИХ, ХТО ХОЧЕ ОТРИМАТИ НАДІЙНИЙ АВТОМОБІЛЬ БЕЗ НАДМІРНОСТЕЙ. КОЖЕН ЕЛЕМЕНТ, КОЖНА ОПЦІЯ В ЦІЙ МАШИНІ ВІДМІННО ПРОДУМАНІ. ЧИМОСЬ ЦЕ НАГАДУЄ ПІДХІД AUDI ДО СТВОРЕННЯ АВТОМОБІЛІВ. ТА Й ЗА ХАРАКТЕРОМ ПОВЕДІНКИ НА ДОРОГИ КРОСОВЕРИ ЦИХ ДВОХ МАРОК ДУЖЕ СХОЖІ. ХОЧЕТЕ ОТРИМАТИ ЗНАЙОМІ ВІДЧУТТЯ ВІД АБСОЛЮТНО НОВОГО АВТОМОБІЛЯ? МОДЕЛЬ M7 СТВОРЕНА ДЛЯ ВАС!
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі