Електромобіль Toyota bZ4X - японський кросовер із запасом ходу 500 км і ціною від $25000
НАШІ КОЛЕГИ ЗІ США РОЗКРИТИКУВАЛИ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ ВІД ЯПОНСЬКОЇ КОРПОРАЦІЇ. ОСНОВНИМ ЗАУВАЖЕННЯМ БУЛО, ЩО ЗА ТАКУ ВАРТІСТЬ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЗАНАДТО СЛАБКІ. ЧИ ТАК ЦЕ НАСПРАВДІ? У ЦІЙ СТАТТІ МИ РОЗГЛЯНЕМО TOYOTA BZ4X. ПОРІВНЯЄМО ЇЇ З ІНШИМИ ЕЛЕКТРОМОБІЛЯМИ В ТІЙ ЖЕ ЦІНОВІЙ КАТЕГОРІЇ. І ВИ ЗРОЗУМІЄТЕ, ЩО ДУМКА АВТОЕКСПЕРТІВ З АМЕРИКИ ПОШИРЮЄТЬСЯ ТІЛЬКИ НА США.
ЕКСТЕР'ЄР
Зовні електромобіль Toyota bZ4X виглядає футуристично, дуже сучасно. Різні портали про електромобілі, як-от The Verge чи Autoblog, багато згадували консервативність поглядів японської корпорації. Однак, як ми бачимо хоча б за дизайном, це несправедливо.
САЛОН
Візуально він нагадує прокачаний варіант Prius. Однотипні матеріали, чорний рояльний пластик, та й узагалі багато чорного і сірого.
Капот досить низький і стійки скла тонкі – у водія хороший огляд. Хоча цьому трохи заважає приладова панель: вона за кермом.
Місця в салоні достатньо – і для голови, і для ніг, і просто зручно сидіти.
ЕЛЕКТРОНІКА
Автоексперти зі США, які критикували Toyota bZ4X 2023 року, всі як один зазначили: що-що, а електроніка у «Тойоти» вогонь.
Уже згадана нами приладова панель – на 7 дюймів, а сенсорний екран – на 12,3.
У дисплеї присутні Apple CarPlay та Android Auto. Це означає, що мультимедіа підтримує як додатки операційної системи iOS, так і Android. Інтерфейс зручний, тож проблем із кількістю додатків не виникне.
Доступні всі необхідні функції з безпеки. Наприклад, круїз-контроль і моніторинг сліпих зон.
Немає, однак, функції Plug & Charge. З нею електромобіль сам авторизується на зарядній станції та спише гроші.
ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ЦІНА
Нова «Тойота» йде у двох комплектаціях – XLE і Limited. Для обох доступний передній і повний привід. З останнім менший запас ходу, тому розглянемо передньопривідні варіанти.
Toyota bZ4X 2023 XLE. Від $25000
Запас ходу – 406 км.
Потужність двигуна – 150 кВт, або 204 к.с.
Ємність батареї – 71,4 кіловат-години.
Toyota bZ4X 2023 Limited. До $30000
Запас ходу – 390 км.
Потужність двигуна – 2 движки по 80 кВт.
Ємність батареї – 71,4 кіловат-години.
VW ID.4 Lite Pro. $31700
Запас ходу – 600 км.
Потужність двигуна – 150 кВт, або 204 к.с.
Ємність батареї – 84,8 кіловат-години.
Honda e:NS1 e-Border. $27700
Запас ходу – 510 км.
Потужність двигуна – 150 кВт, або 204 к.с.
Ємність батареї – 68,8 кіловат-години.
ЕЛЕКТРОКАР ПОЧУВАЄТЬСЯ ВПЕВНЕНО. ТАК, ЗА ЗАПАСОМ ХОДУ ВОНО НАЙГІРШЕ, ПРОТЕ ДВИГУН І БАТАРЕЯ ВЕЛЬМИ ХОРОШІ. НА АКУМУЛЯТОРІ, ДО РЕЧІ, ЯПОНЦІ ЗРОБИЛИ ОСОБЛИВИЙ АКЦЕНТ. ЇХНІ БАТАРЕЇ СЛУЖАТЬ ДОВШЕ І НЕ ТАК СИЛЬНО БОЯТЬСЯ НИЗЬКИХ ТЕМПЕРАТУР. ОСНОВНА ПРИЧИНА, ЧОМУ АМЕРИКАНСЬКІ КОЛЕГИ ТАК РОЗКРИТИКУВАЛИ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ TOYOTA BZ4X В ТОМУ, ЩО В США ВІН КОШТУЄ $50000. З КИТАЮ ВОНИ ВДВІЧІ ДЕШЕВШІ. ЯКБИ АВТОЕКСПЕРТИ З THE VERGE АБО AUTOBLOG ЗНАЛИ, ЩО КУПИТИ BZ4X В NCARS МОЖНА ВІД $25000, ВОНИ Б НЕ КРИТИКУВАЛИ «ТОЙОТУ».
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі