Незвичайна новинка: стартували продажі Changan E07
А ВИ ЗНАЛИ, ЩО В КИТАЇ ПІКАПИ НЕ МАЮТЬ ВЕЛИКОГО ПОПИТУ? СПРАВА НЕ ТІЛЬКИ В УПОДОБАННЯХ ВОДІЇВ, А Й У МІСЦЕВОМУ ЗАКОНОДАВСТВІ. ТУТ ПІКАПИ ВВАЖАЮТЬСЯ ЛЕГКИМИ ВАНТАЖІВКАМИ ТА НА ЇХ ЕКСПЛУАТАЦІЮ НАКЛАДАЮТЬСЯ ПЕВНІ ОБМЕЖЕННЯ. КОНЦЕРН CHANGAN ЗНАЙШОВ ВИТОНЧЕНЕ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ - СТВОРИВ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ-ТРАНСФОРМЕР, ЯКИЙ ОДНОЧАСНО Є І ПІКАПОМ, І КРОС-КУПЕ. ЩО-ЩО? НУМО РОЗБИРАТИСЯ.
ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ НОВИНКИ
Зустрічайте Changan Nevo E07, п'ятий електромобіль сімейства Nevo. Уточнимо: Nevo - це один із суббрендів автогіганта Changan нарівні з Avatr та Shenlan. Модель отримала багато попередніх замовлень, а її повноцінний дебют на ринку Китаю відбувся 22 жовтня. Водії, зголоднілі за цікавими новинками, не могли пропустити перший у своєму роді електричний пікап-трансформер. Він доступний у двох версіях: класичний електрокар (BEV) і електромобіль із розширеним запасом ходу (EREV). Почнемо з характеристик BEV:
-
Потужність: 252 або 440 кВт
-
Ємність батареї: 70,5 або 89,9 кВт
-
Запас ходу: 551, 651 або 701 км
-
Максимальна швидкість: 201 або 210 км/год
Комплектації з 252-кіловатним електромотором є задньопривідними. Топові комплектації отримують повний привід. Крутний момент: 365 і 645 Нм відповідно. Повнопривідний Changan E07 відмінно показує себе на легкому бездоріжжі. Щодо характеристик BEV:
-
Потужність: 231 або 362 кВт
-
Ємність батареї: 39,05 кВт
-
Запас ходу від батареї: 230 або 245 км
-
Повний запас ходу: 1130 або 1190 км
-
Мінімальна витрата палива: 5,8 або 6,1 л/100 км
Під капотом гібридної версії Changan E07 розмістили 1,5-літровий турбований двигун JL469ZQ1. Його запозичили у плагін-гібридів Avatr 07 та Shenlan G318 від все того ж Changan. Принцип роботи гібридної системи дуже простий: у звичайних умовах електромотори живляться від батареї, а щойно її заряд падає, в роботу вмикається ДВЗ - підзаряджає батарею як звичайний генератор. Зазначимо, що гібрид отримав літій-залізо-фосфатну батарею, тим часом як у «чистому» електрокарі встановлена потрійна літієва.
Не вірите в електричні пікапи та позашляховики? Changan зможе вас здивувати. При масі в 2300-2400 кг (залежить від комплектації) автомобіль може прийняти на борт вантаж масою 600 кг. Для порівняння, вантажність Toyota Highlander 4 покоління становить ті ж 600 кг. А за рівнем автономності гібридна версія E07 навіть виграє у свого конкурента. Може, вся справа в ціні? Аж ніяк: за базову версію EREV у Китаї попросять близько $29 500.
ЩО РОБИТЬ CHANGAN E07 ОСОБЛИВИМ
Ми вже згадували головну особливість електромобіля. Це нестандартний кузов, за яким новинку можна віднести як до пікапів, так і до кросоверів. Виробник подовжив кузов і задні стійки, отримавши своєрідний ліфтбек чи крос-купе з величезним багажним відділенням. Тепер справа за малим: зменшити кришку багажника, збільшити площу заднього скла і додати електропривод. У звичайному стані трансформер більше схожий на спортивний кросовер у дусі BYD Song L та Ford Mustang Mach-E. Однак варто відчинити задні двері та натиснути на кнопку в багажнику, як скло зрушиться і автомобіль перетвориться на пікап.
Об'єм багажного відділення повністю електричного Changan E07 становить 655 літрів. Також є багажник під капотом об'ємом 131 літр. А ось гібридну версію обділили. У неї є тільки задній багажник об'ємом 524 літри. І це не упущення виробника. Гібрид завантажений під зав'язку – є електромотор, турбований ДВЗ та батарея на додачу. Скомпонувати ключові вузли авто під підлогою не вийшло і довелося жертвувати багажним простором.
Оскільки Changan прагнув створити не просто утилітарний, а ще й комфортний і технологічний електрокар, модель E07 може похвалитися сучасним оснащенням і багатим набором опцій. Ось кілька цікавих рішень:
-
Акустична система з 18 динаміками
-
Безліч місць для зберігання речей у салоні – бардачки, ящики під сидіннями, ніша в центральному тунелі
-
Розрядник V2L потужністю 6 кВт
-
Проєкція на лобове скло діагоналлю 28,8 дюйма
-
Пневматична підвіска
-
Салонне дзеркало з автозатемненням
На момент написання цього матеріалу перші автомобілі за передзамовленнями вже дісталися своїх власників. Останні відзначили, що Changan E07 легкий в керуванні та відрізняється високою прохідністю. Салон з мінімалістичним дизайном порадував якістю матеріалів, ергономікою і звукоізоляцією. Було справедливо зазначено, що новинка не претендує на звання повноцінного пікапа або позашляховика. Кузов недостатньо місткий і має дивну форму, а сильне бездоріжжя стає нездоланною перепоною для Changan E07. Однак це перший у своєму роді багатоцільовий електромобіль й іншого такого поки немає.
CHANGAN E07 – СМІЛИВИЙ ЕКСПЕРИМЕНТ КИТАЙСЬКОГО КОНЦЕРНУ, ЯКИЙ, СУДЯЧИ З ПРОДАЖІВ І ВІДГУКІВ ВОДІЇВ, ВДАВСЯ. ВИРОБНИК ПРАГНЕ ЗАДОВОЛЬНИТИ ЗАПИТИ ЯКОМОГА БІЛЬШОЇ КІЛЬКОСТІ ВОДІЇВ, ТОЖ НОВИНКА ОДРАЗУ ВИПУСКАЄТЬСЯ У ВЕРСІЯХ BEV І EREV ТА ЗАГАЛОМ МАЄ 11 КОМПЛЕКТАЦІЙ. Є З ЧОГО ОБИРАТИ, ПРАВДА?
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі