Перші XPeng G7+ зійшли з конвеєра у Китаї
ВЖЕ ЧУЛИ ПРО ПОТЕНЦІЙНИЙ БЕСТСЕЛЕР МАРКИ XPENG? ЙДЕТЬСЯ ПРО СЕДАН P7+, ЯКИЙ ПОЧАЛИ ЗБИРАТИ ЦІЄЇ ОСЕНІ. НОВИНКА ДОБЕРЕТЬСЯ ДО АВТОСАЛОНІВ МАРКИ В КИТАЇ ВЖЕ В ЛИСТОПАДІ. ЗА СЛОВАМИ ХЕ СЯОПЕН, ГЕНДИРЕКТОРА КОМПАНІЇ, ЕЛЕКТРОКАР ВЖЕ МАЄ ВЕЛИКИЙ ПОПИТ З БОКУ КИТАЙСЬКИХ ВОДІЇВ. КІЛЬКІСТЬ ПОПЕРЕДНІХ ЗАМОВЛЕНЬ Б'Є ВСІ РЕКОРДИ, ТОЖ XPENG ПОЧАВ НАРОЩУВАТИ ОБСЯГИ ВИРОБНИЦТВА ЩЕ ДО ПОВНОЦІННОГО РИНКОВОГО ДЕБЮТУ НОВИНКИ.
ГОЛОВНЕ ПРО XPENG P7+
У модельному ряду марки вже є Xpeng P7 – середньобюджетний седан, побудований на базі платформа SEPA, що використовує батареї фірм Eve Power та CALB. Відмінною особливістю електрокара є футуристичний дизайн, який успадкував і новий P7+. Разом із тим новинку позиціюють як електромобіль для глобальних ринків. Китайський виробник твердо має намір продавати електрокар у Європі. Однак на момент написання цього матеріалу XPeng думає, як покрити ажіотажний попит з боку китайських водіїв. Річ у тім, що модель P7+ отримала 30 тис. заявок через 2 години після старту попередніх продажів.
А тепер до головного: що являє собою електромобіль Xpeng P7+. Якщо по-простому, то це покращена версія P7i, яка є покращеною версією стандартного P7. Кузов і ходова автомобіля вийшли настільки вдалими, що модель проходить вже через третю модернізацію та їй, як і раніше, є чим здивувати водія. Характеристики Xpeng P7+ наступні:
-
Потужність: 180 або 230 кВт
-
Ємність батареї: 60,7 або 76,3 кВт
-
Запас ходу: 602 або 710 км
-
Максимальна швидкість: 200 км/год
-
Час розгону 0-100 км/год: 6,8 або 5,6 сек
Габарити автомобіля: 5056 x 1937 x 1512 мм. Новинка помітно більша за P7, проте споряджена маса у моделей майже однакова. Привід тільки задній. Випуск версій із повним приводом, якщо вірити заявам представників марки, поки що не планується. І це дивно, адже в Xpeng G6, побудованому на минулій версії тієї ж платформи SEPA, виробник зміг реалізувати повний привід.
ЩО НОВОГО У САЛОНІ
Внутрішнє оформлення Xpeng P7+ майже повністю повторює попередню модель. Марка так само дотримується здорового мінімалізму: менше кнопок і важелів, більше сенсорних елементів. Керувати майже всіма функціями кросовера пропонують через центральний сенсорний дисплей. Основні відмінності від P7:
-
Новий дизайн дверних карт
-
Оновлений дизайн мультируля та торпедо
-
Односекційний панорамний дах разом із двосекційним
-
Збільшена до 15,6 дюйма діагональ центрального дисплея
-
Розширений набір опцій комфорту
А от найсерйознішу зміну просто так не побачити. Мова про оновлення електронної «начинки» електромобіля та його програмного забезпечення. Xpeng P7+ отримав новітню систему автономного водіння Eagle Eye. Її ключова особливість – штучний інтелект, який може аналізувати навколишнє оточення в реальному часі та давати команди іншим елементам системи. І навіть більше: штучний інтелект керуватиме енергоспоживанням і терморегуляцією електрокара. Як це працюватиме на практиці ми дізнаємося після повноцінного ринкового дебюту новинки.
ПЕРСПЕКТИВНИЙ XPENG P7+ МАЄ ВСІ ШАНСИ ПОТРАПИТИ В РЕЙТИНГИ НАЙКРАЩИХ ЕЛЕКТРОКАРІВ ЦЬОГО РОКУ. У МОДЕЛІ Є ВСЕ ЩО ДЛЯ ЦЬОГО ПОТРІБНО: ЧУДОВИЙ ДИЗАЙН, ЗБАЛАНСОВАНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ, СУЧАСНА ЕЛЕКТРОНІКА ТА БЕЗЛІЧ ЦІКАВИХ ФІШОК. ПОПЕРЕДНЯ ВАРТІСТЬ БАЗОВОЇ КОМПЛЕКТАЦІЇ В КИТАЇ ПІСЛЯ СТАРТУ ПРОДАЖІВ СТАНОВИТИМЕ $29 000.
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі