Огляд BMW i4
BMW I4 - ВИНЯТКОВИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ СПОРТИВНИЙ СЕДАН. ЦЕЙ АВТОМОБІЛЬ ПРОПОНУЄ СПОКІЙНУ, АЛЕ ДУЖЕ МАНЕВРОВУ ТА ВПЕВНЕНУ ДИНАМІКУ ВОДІННЯ.
В кожному екземплярі i4 використовується технологія приводу eDrive п'ятого покоління. Тобто в єдиній конструкції об'єднані електродвигун, силова електроніка та трансмісія, що забезпечує потужність на 40 відсотків вище, в порівнянні з ранніми системами електроприводу. Остання версія електродвигунів, розроблена компанією BMW, має коефіцієнт корисної дії 93 відсотки, і в них відсутні магніти та рідкісноземельні метали.
Технологія eDrive в i4 також включає досить продуману високовольтну батарею. Її висота лише 110 міліметрів. Складається з 811 призматичних осередків (які виробляються без викидів CO2) та має енергоємність 83,9 кВтг.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ЕКСТЕР'ЄР
Зовні новий BMW i4 відрізняється елегантністю пропорцій та підкреслено спортивним характером. Низька лінія даху, яка завершується невеликим спойлером у вигляді качиного хвоста, гармонує з довгим капотом і винесеною далеко вперед передньою віссю, завдяки чому i4 виглядає більш цілеспрямованою і традиційною, ніж сучасні EV. Безрамкова конструкція дверей та тонкі стійки даху не лише покращують оглядовість, а й підсилюють відчуття від керування спортивним автомобілем BMW.
Кузов BMW i4 ретельно продуманий з погляду аеродинаміки. Кожен елемент, починаючи з переднього бампера і закінчуючи спойлером на задніх дверях, має на меті поліпшення аеродинамічних характеристик. Дизайнери та інженери BMW приділили увагу навіть тим поверхням, які не видно оку під час повсякденного використання. Наприклад, корпус високовольтної батареї, захист відсіку мотора та аеродинамічні накладки на елементи підвіски утворюють рівну площину з безшовними переходами. Задній дифузор ефективно спрямовує повітряний потік, що виходить з-під днища.
ІНТЕР’ЄР
Ліфтбек BMW i4 зберіг характерну форму передньої панелі і навіть центральну консоль. Перед водієм встановлена панель-безкозирка, на якій під єдиним склом розміщено два екрани.
Інтер'єр BMW i4 поєднує орієнтовані на водія органи управління та атмосферу преміальної розкоші для всіх пасажирів. Селектор вибору режимів руху, контролер BMW та функціональні клавіші на центральній консолі об'єднані у єдиний стильний кластер.
На рівні стандартного оснащення BMW i4 пропонує:
-
акустично комфортний салон;
-
систему попереднього обігріву та кондиціювання;
-
спортивні сидіння.
Передні сидіння добре підтримують тіло на звивистих дорогах та зручні у далеких поїздках, а на задніх ще й багато місця для ніг. Задні двері оснащені електроприводом, а об'єм багажника варіюється від 470 літрів, до 1290 л, якщо скласти сидіння.
МУЛЬТИМЕДІА
BMW i4 та iX вперше відкрили нам iDrive 8 – найновіше програмне забезпечення для мультимедійних систем. За відсутності OLED-дисплеїв, чітка та барвиста графіка є однією з найкращих в індустрії.
-
Центральний дисплей - 14,9 дюйма. Сенсорний екран – швидкий і зручний, як фізичні шкали та кнопки.
-
Дисплей панелі приладів - 12,3 дюйма. Цифрова панель приладів має три варіанти розташування шкал і центральну інформаційну зону.
-
Бездротовий Apple CarPlay або Android Auto.
Крім цих базових речей, i4 вигідно відрізняє доступний майданчик бездротової зарядки і система 5G eSIM, яка повністю інтегрує смартфон з автомобілем.
ПРОЦЕС ВОДІННЯ
Надзвичайно швидке, чуйне кермо і спритність — одне з кращих, створених у Мюнхені останнім часом. Автомобіль рухається дуже чисто, рівно і з огляду на вагу з дивовижною маневровістю. Більшість ваги розташована по центру і дуже низько, тому BMW i4 не розгойдуватиметься під час їзди і на крутих поворотах.
Авто відносно швидко прискорюється при найменшому дотику педалі:
-
eDrive40 досягає 100 км/год за 5,7 секунди;
-
M50 досягає 100 км/год за 3,9 секунди.
Адаптивні амортизатори M50 забезпечують тишу — дорожні шуми в салон майже не проникають.
-
Без задання використовується режим Comfort, що передбачає збалансованість, а водій інформується про силу тяги.
-
При виборі опції SPORT сильні звуки добре показують ступінь навантаження.
-
При виборі ECO PRO створюється високий рівень комфорту без звукового акомпанементу.
Напевно, велику роль у безшумності відіграла і відмова BMW від шин run-flat: тепер великі колеса котяться дорогою набагато тихіше. Обтічний кузов ефективно знижує шум вітру на шосейних швидкостях.
БЕЗПЕКА
Рівень допомоги водію в цьому електромобілі: SAE Рівень 2 (вільні руки).
У стандартну комплектацію входять:
-
системи запобігання зіткненню;
-
автоматичного екстреного гальмування;
-
моніторингу "сліпих зон" із попередженням про перехресний рух позаду.
BMW I4 - ПОВНОЦІННИЙ П'ЯТИМІСНИЙ АВТОМОБІЛЬ, ТОЖ ГАРАНТУЄ ПРОСТІР ДЛЯ ГОЛОВИ ТА НІГ ПІД ЧАС СИДІННЯ. ЗЗОВНІ BMW I4 НЕ ДАЄ ЗАБУТИ ПРО СВІЙ СПОРТИВНИЙ ХАРАКТЕР. КОЖЕН ЕЛЕМЕНТ ПОЛІПШУЄ АЕРОДИНАМІКУ ЕЛЕКТРОКАРА. БЕЗРАМКОВА КОНСТРУКЦІЯ ДВЕРЕЙ ПОКРАЩУЄ ОГЛЯДОВІСТЬ.
Має конкурентоздатний запас ходу та достатньо швидко заряджається: лише за 45 хвилин швидкою зарядкою до повного заряду або 8,5 годин від домашньої мережі.
Водіння безшумне та плавне зі швидким, чутливим кермом та дивовижною маневровістю.
Інноваційні мультимедійні системи, другий рівень автономності та інтелектуальний клімат-контроль кожної секунди турбуються про ваш комфорт та безпеку.
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі