BYD Song L - елегантний кросовер зі спортивним характером
BYD SONG L – СПОРТИВНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ КРОСОВЕР ВІД ЗНАМЕНИТОГО АВТОМОБІЛЬНОГО ГІГАНТА З КИТАЮ. ЯКЩО РАНІШЕ ДО ЛІНІЙКИ DYNASTY ВХОДИЛИ ГОЛОВНИМ ЧИНОМ СІМЕЙНІ АВТО, ТО МОДЕЛЬ L Є ЧИМОСЬ СЕРЕДНІМ МІЖ КЛАСИЧНИМ КРОСОВЕРОМ І "ГАРЯЧИМ" СЕДАНОМ. ВИЙШОВ ДИНАМІЧНИЙ І СТИЛЬНИЙ ЕЛЕКТРОКАР ІЗ НИЗЬКИМ КЛІРЕНСОМ, ПОТУЖНИМ ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯМ Й ОДНІЄЮ З НАЙНАДІЙНІШИХ БАТАРЕЙ НА РИНКУ.
ЕКСТЕР'ЄР
Габарити кросовера: 4840 x 1950 x 1560 мм. За габаритами і формою кузова модель нагадує Chevrolet Menlo, Feifan Marvel R, Nio ET5T та Zeekr 001. Помітними конкурентами Song L є спортивні кросовери в сегменті до $40 000. Концептуально ж це BYD Han у кузові кросовера. Модель цікава тим, що займає проміжну позицію між стандартними електрокарами BYD і більш преміальними Denza. Нагадуємо, що ця марка також входить до складу китайського концерну.
BYD Song L помітно відрізняється від інших представників лінійки своїм стрімким дизайном. Бампер у спортивному стилі має масивну решітку з чорного пластику та імітацію повітрозабірників по краях. Вирізи під камеру та датчики майже непомітні, хоча на передньому бампері їх чимало. Витягнуту оптику явно запозичили у моделі Tang тієї ж марки. Унікальним дизайнерським елементом Song L є чорна накладка бампера з логотипом посередині. У інших представників сімейства вона срібляста або зовсім відсутня. Чорні "вії" фар мають дуже цікавий вигляд. У сутінках світло від головної оптики відбивається від скосів бампера, що робить зовнішність автомобіля більш динамічною.
Чорні накладки кузова служать для розстановки візуальних акцентів. Перший: область колісних арок. Кросовер отримав цікавий дизайн колісних дисків. У базі встановлені диски R19, а починаючи з комплектації 662KM Transcendent йдуть R20. Ширина передньої та задньої гуми відрізняються - цьому нюансу ми ще приділимо увагу. Другий акцент: зона порогів. Незважаючи на дорожній просвіт у цілих 16 см, модель справляє враження компактного і швидкого автомобіля. Чорний козирок-спойлер на даху не тільки покращує аеродинаміку, а й візуально подовжує кросовер. А ось пластикові вставки біля передніх крил є декоративними. Наприклад, в Avatr 12 в них вбудовано екрани та датчики. Як і більшість однокласників, BYD Song L має приховані дверні ручки.
Якщо минулі електрокари від BYD отримували мінімалістичний дизайн корми, то при роботі над Song L явно дали волю фантазії. В очі відразу впадає задній бампер із масивною вставкою з чорного глянцевого пластику, елементом захисту днища і витонченими стоп-сигналами. Впізнаваний дизайн задньої оптики: тонкі ліхтарі, з'єднані смугою через усю кришку багажника. До речі про нього! Об'єм багажного відділення становить 458 або 1101 літр, якщо скласти задній ряд сидінь. Кросовер отримав висувне антикрило, встановлене біля кромки кришки багажника. Дві старші версії також оснащуються 220-вольтовою розеткою в багажному відділенні. Можна під'єднати електроінструмент, зарядити батарею електричного самоката або велосипеда і ще багато чого.
Несподівано і приємно: нарешті BYD вирішив проблему нерівних зазорів кузовних деталей. У деяких моделях зазори навіть можна було помітити з невеликої відстані. Це загальна проблема бюджетних електрокарів. Через цю особливість автомобіль після кузовного ремонту або року активної експлуатації починав виглядати дешево. З моделлю Song L такої проблеми не буде – всі деталі підігнані відмінно. Трохи люфтить тільки один функціональний елемент екстер'єру: дверні ручки. Якість кузова і так перебувала на пристойному рівні, а тепер до нього немає жодних питань.
ІНТЕР'ЄР
Попри специфічну форму кузова, задні пасажири можуть з комфортом розміститися в салоні BYD Song L. Стеля досить висока, а вільного простору перед ногами вистачить для пасажиром зростом 190 см і навіть вище. Матеріали оббивки: шкіра, фліс та шкірзам. Деталі салону вироблені з приємного на дотик м'якого пластику. Якість збірки салону вийшла на новий рівень. Ніщо не скрипить і не тремтить під час їзди. Передні двері мають подвійний склопакет, а задні одинарний - компромісне рішення між доступною ціною та гарною звукоізоляцією.
Центральна консоль обшита якісним шкірозамінником і має вставки з пластику. Починаючи з версії 550KM Excellent салон отримує амбієнтне підсвічування. Світлодіоди заховані під склепіннями центральної консолі. Дефлектори системи кондиціонування розташували на краях консолі та під центральним поворотним дисплеєм. Сам дисплей має діагональ 15,6 дюймів. Приладова панель цифрова. Обидва дисплеї дають яскраву та чітку картинку. Кнопки на центральній консолі відсутні. Їх розмістили на підлокітнику дверей, біля центрального селектора та на підлокітнику водійської двері. Кросовери Song L і Song Plus мають схожі кермо - відрізняється тільки форма і положення кнопок. Регулювання керма механічне. Передні сидіння комфортні та мають хорошу бічну підтримку. Не вистачає лише регулювання підголівників.
Підлокітник у центральному тунелі виділяється двома "ручками страху" з боків. Ручки оздоблені штучною шкірою. Рукоятка селектора стилізована під скло. Майданчик навколо неї виконано з матового пластику, що імітує авіаційний алюміній. Тут же розташовані кнопки кондиціонера, аварійки, автопарковки тощо. Найважливіша зміна порівняно з минулими BYD: область навколо селектора тепер не дряпається і майже не мажеться. А достатньо було взяти інший пластик. Трохи вище селектора розташували майданчик для бездротової зарядки смартфона. Номінальна потужність зарядки становить 50 Ватт. Нижче селектора розташовано 2 підстаканники та ніша для зберігання дрібних речей, що оздоблена м’якою тканиною.
Незвична для нас опція в автомобілі: вбудований ароматизатор повітря. Зверніть увагу на 3 порти під центральний дисплеєм для аро-картриджів. За задумом інженерів BYD, спершу водієві потрібно увімкнути очищувач повітря, а після того, як у салоні стане свіжіше, підключити картридж з улюбленим запахом. Робота цієї функції автомобіля залежить від... версії прошивки програмного забезпечення. Якщо на вашому BYD не працює ароматизатор, для початку спробуйте оновити ПЗ автомобіля.
На просторому задньому ряду можуть з комфортом розміститися трьох пасажирів. Посадочні місця не такі комфортні, як у моделі Tang, проте вони мають настільки ж якісну і приємну на дотик оббивку. Кліматична система в кросовері двозонна. Задні пасажири можуть регулювати роботу системи у своїй зоні через невеликий сенсорний дисплей на задньому торці центрального підлокітника. Починаючи з комплектації 662KM Excellent задній ряд отримує функцію обігріву і т.зв. кнопку боса на передньому пасажирському сидінні. Щодо останньої: при натисканні на кнопку задній пасажир може зсунути переднє сидіння, звільнивши собі більше простору для ніг.
Одним із найцікавіших елементів салону BYD Song L є панорамний дах вражаючих розмірів. Він являє собою єдиний скляний блок, що починається від лінії голови водія і закінчується на стійці даху. Панорама виконана з високоміцного скла, що не пропускає більшу частину УФ- і теплового випромінювання. За словами водіїв з Китаю, скляний дах майже не впливає на нагрівання салону під час паркування на відкритому сонці – гріється і в тому, і в іншому випадках. Під час їзди різниця не відчувається. При замовленні в Ncars електрохромне тонування (газовий дах) доступне в топовій версії. Обидва варіанти даху не відчиняються.
ЕЛЕКТРОНІКА ТА РОЗВАГИ
BYD Song L має значний набір електронних систем і асистентів. Звісно, в наявності ABS, EBA EBD, EPS та інша базова електроніка. Розпізнавання знаків, екстрене гальмування та інші компоненти системи допомоги водієві взяли від минулих моделей BYD і трохи допрацювали. Мультимедіа працює під управлінням Android. Отже, водієві буде легко встановити додаткові додатки та навіть перепрошити систему. Акустика від Dynauto на 8 або 12 динаміків залежно від комплектації приємно здивувала. Трохи не вистачає низьких частот і деталізації мід-баса, але це характерно для всієї середньобюджетної акустики.
Керування голосом активується після натискання на кнопку на кермі. На жаль, система нормально сприймає тільки китайську мову. З цієї причини керувати функціями автомобіля доведеться натисканням на кнопки та на центральний дисплей. Програмне забезпечення запозичили у електромобілів Denza. Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, а анімації плавні та чіткі. За замовчуванням центральний дисплей перебуває в горизонтальному положенні. Голосовою командою або натисканням на сенсор його можна перевести у вертикальне положення. Базовий функціонал мультимедійної системи обмежений. Вона не підтримує CarPlay, що напевно засмутить власників iPhone. Вирішити проблему можна встановленням адаптера мультимедіа.
На момент написання цього огляду водіям з України доступні не всі функції проекційного дисплея. Наприклад, проекція не показуватиме напрямок повороту, оскільки ця функція працює в тандемі з навігаційною системою автомобіля. Як ви вже здогадалися, йдеться саме про китайську навігацію, яка коректно працює тільки в Піднебесній. Сама проекція збирає змішані відгуки покупців. Нагадує ситуацію з OLED-дисплеями. Для одних вони мерехтять, а інші користувачі дисплеїв взагалі не розуміють, про що йдеться. Так само і з проекцією в BYD Song L. Якщо вона не викликала почуття роздратування у водія в перші 20 хвилин, значить вона йому підходить. Не можемо не зазначити, що у Zeekr проекції відчутно кращі.
ПОВЕДІНКА НА ДОРОЗІ
Підвіска: МакФерсон на передній осі та багатоважіль на задній. Кросовер оснащено амортизаторами з електронним регулюванням, вони ж CDC. Пневматична підвіска до списку опцій не входить. Автомобіль добре "ковтає" нерівності дорожнього покриття. Якщо порівнювати з концептуально схожим BYD Seal, то його побратим-кросовер має відчутно м'якшу та комфортнішу підвіску. Не обійшлося без двох ложок дьогтю. Перша: модель дуже важка, тож м'яка підвіска провокує легке розгойдування кузова. Друга: підвіска є досить шумною. Обидва недоліки автомобіля нагадують про себе при русі на підвищених швидкостях та під час різких входжень у поворот.
Кросовер Song L став першим батарейним електромобілем марки, який оснастили різноширокими шинами. Варіантів два: 235 і 255 мм або 245 і 265 мм. Це ще одне компромісне рішення від інженерів BYD. Ймовірніше, у такий спосіб вони вирішили поліпшити зчеплення та зменшити хиткість корми автомобіля. До того ж такі колеса рідше зриваються в юз, зменьшують гальмівний шлях, позитивно впливають на керованість авто та довше працюють. Недоліки: залежність від якості доріг, дорожча заміна шин.
У режимі комфорт кросовер має занадто м'яке кермо. Недосвідченого власника BYD це може спантеличити. Однак варто увімкнути спортивний режим, як до роботи приєднується електропідсилювач. Кермо стає тугим, з'являється нормальний відгук під час їзди. Автомобіль стає більш жорстким і керованим. Однак штатні налаштування підвіски все одно не дають відчуття впевненості під час їзди на граничних швидкостях. У Song L швидкість програмно обмежена 200 км/год і більше цьому автомобілю дійсно не потрібно.
Напрошується порівняння з фастбеком Zeekr 001. На відміну від дітища холдингу Geely, кросовер BYD не рветься з місця при натисканні на педаль. Навіть у спортивному режимі автомобіль рушає м'яко та плавно набирає швидкість. Гальма в Song L можна назвати спортивними лише умовно. Штатні диски та колодки – ні се, ні те. Любителів активної їзди вони навряд чи вразять. А от 4-поршневі гальмівні супорти приємно здивували. Рекуперація дуже м'яка. Режимів рекуперації два. У повнопривідній версії кросовера вона дійсно впливає на процес їзди та заряд батареї, а от у задньопривідних майже не відчувається.
ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ПОРІВНЯННЯ З КОНКУРЕНТАМИ
Електричний кросовер BYD Song L належить до середнього цінового сегмента. Ціни в Україні в перші місяці після релізу новинки стартували від $30 000. До конкурентів можна віднести моделі кросоверів зі схожою ціною. А оскільки це різноманітний сегмент, який постійно оновлюється, Song L має багато сильних конкурентів. Характеристики кросовера в залежності від комплектації наступні:
Набір опцій комфорту доповнюється з кожною комплектацією. Традиційно краще співвідношення ціна-якість мають середні комплектації: Excellent на 550 км і Transcedent на 662 км. Предтопова версія потішить розширеним набором цифрових помічників, кермом з підігрівом та проекцією на лобове скло. Топова версія - це та сама зовнішність і лише одна додаткова опція, але зовсім інші відчуття від їзди. Уся справа в повному приводі та неабиякому запасі потужності. Пропонуємо порівняти BYD Song L з конкурентами. Брати будемо другі комплектації за старшинством – саме вони користуються мають найбільший попит серед автолюбителів:
Ви можете тицнути на назву моделі та в новому вікні браузера відкриється сторінка з докладним описом авто та його цінами. Обираючи між BYD Song L і конкурентами водієві варто приділити особливу увагу двом речам. Перша: рік випуску авто. Чим "свіжіша" модель, тим сучасніше технічне оснащення. Друга: комфорт у салоні. Практично всі електричні кросовери в середньому ціновому сегменті створені для спокійної їзду в міському режимі. Тут комфорт важливіший за динаміку. Найсильнішим конкурентом кросовера від BYD сьогодні є Zeekr X.
BYD SONG L – ЦЕ КОМФОРТНИЙ КРОСОВЕР ЗІ СПОРТИВНИМ ХАРАКТЕРОМ. КИТАЙСЬКИЙ КОНГЛОМЕРАТ ВКОТРЕ ДОВІВ, ЩО ЕЛЕКТРОКАР ІЗ ГІДНИМИ ХАРАКТЕРИСТИКАМИ ТА ХОРОШИМИ ОПЦІЯМИ КОМФОРТУ МОЖЕ МАТИ ДОСТУПНУ ЦІНУ. ХОЧ МОДЕЛЬ НЕ ПОЗБАВЛЕНА ДРІБНИХ НЕДОЛІКІВ, ВОНА ЗАЛИШАЄ ПОЗИТИВНІ ВРАЖЕННЯ. ЯКЩО ВИ ПЕРЕБУВАЄТЕ В ПОШУКАХ ПОВНІСТЮ ЕЛЕКТРИЧНОГО КРОСОВЕРА, НА BYD SONG L ВАРТО ЗВЕРНУТИ УВАГУ.
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі