29.09.2024 47

Cadillac Lyriq – втілення розкоші та стилю

~ 21 хв.

ДО 2018 РОКУ ВЕРХНІ ЕШЕЛОНИ АМЕРИКАНСЬКОГО АВТОМОБІЛЬНОГО РИНКУ ЗАЙМАЛА МАРКА CADILLAC. ЇЇ АВТОМОБІЛІ ЗАВЖДИ СЛАВИЛИСЯ ЯКІСТЮ, ХАРИЗМОЮ І РОЗКІШШЮ. А ТАКОЖ ВРАЖАЮЧИМИ ЦІННИКАМИ. ОДНАК МІНЛИВА СИТУАЦІЯ НА РИНКУ ЗМУСИЛА МАРКУ ШУКАТИ НОВІ РІШЕННЯ. ОДНИМ ІЗ НИХ СТАВ ПОСТУПОВИЙ ПЕРЕХІД У СЕРЕДНІЙ ЦІНОВИЙ СЕГМЕНТ. ЦЕ ТОРКНУЛОСЯ ЯК БЕНЗИНОВИХ, ТАК І ЕЛЕКТРИЧНИХ МОДЕЛЕЙ. НА НАШ ОГЛЯД ЗАВІТАВ CADILLAC LYRIQ - ВТІЛЕННЯ ЕЛЕГАНТНОСТІ ТА СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У КУЗОВІ ЕЛЕКТРОКАРА. 

ЕКСТЕР'ЄР

Як і очікувалося від Cadillac, його електричний кросовер виглядає по-голлівудськи розкішно. Модель використовує фірмовий дизайн, але додає до нього нотку футуризму. Про сучасні тренди в автомобільному дизайні теж не забули: велика кількість світлодіодів і велика площа скління. Погляньмо на цього красеня ближче.

Шукали електрокар, який вміє привертати увагу? Він перед вами. Кожен елемент – від м'яких вигинів капота до трохи агресивних ліній бампера - підкреслює міць і елегантність американського кросовера. Оскільки вся головна оптика розташована помітно нижче лінії капота, спочатку образ Lyriq може здатися трохи сердитим. Похиле лобове скло додає зовнішності кросовера спортивних ноток.

А ось і одна з гордостей Cadillac Lyriq: оптика. Вона повністю світлодіодна. Підсвітку також має логотип марки в центрі решітки радіатора... чи що це? Насправді це імітація, але яка: прозора панель, розсип світлодіодів і чорна підкладка, що додає образу глибини та стриманості. Схоже рішення ми вже бачили в останніх електрокарах Mercedes-Benz. Головне світло представлене витонченими Г-подібними фарами з вбудованими покажчиками повороту та денними ходовими вогнями.

Ось вона, розкіш по-американськи. Навіть якщо дивитися збоку, електричний кросовер складно сплутати з конкурентами. По-перше, кузов має стрімкий силует та чимось нагадує наконечник стріли. Фанати марки часто порівнюють його з концепт-каром і навіть із розкішною яхтою. По-друге, скло формує майже рівні лінії. Наприклад, BYD активно експериментує з формами й дизайнери прийшли до краплеподібного скла. По-третє, задня оптика ніби наповзає на кузов кросовера, створюючи візуальний акцент на кормі. І, по-четверте, порти зарядки мають нетипове розташування - під зсувною кришкою на лівому передньому крилі. Німецький Audi e-tron вкотре виявився постачальником цікавих ідей.

Корма кросовера багата на деталі. Габаритні вогні та стоп-сигнали розмістили у своєрідних зябрах у задніх крилах і в нижній частині бампера. Ліхтарі трисекційні - основні елементи розташовані з боків і їх з'єднує світлодіодна смуга через усю кришку багажника. Сама кришка здається дуже вузькою, але це оманливе враження. За нею знаходиться 793-літрове багажне відділення з можливістю розширити простір до 1722 літрів. Для цього потрібно скласти другий ряд сидінь. Щоправда, вони не формують рівну підлогу та «дивитимуться» вгору під кутом 20°.

ІНТЕР'ЄР

Як і очікувалося від Cadillac, його електрокар об'єднує в собі переваги президентського автомобіля і практичного кросовера. Від першого він взяв розкішне оснащення, якісні матеріали та велику кількість опцій комфорту, а від другого - продуману ергономіку, безліч місць для зберігання особистих речей і велику кількість вільного простору. У салоні цього кросовера можуть почуватися комфортно навіть найвищі пасажири. 

Чудова новина для «старовірів» – керувати функціями автомобіля можна як через центральний дисплей, так і за допомогою механічних кнопок. Останні зібрані в єдиний блок з невеликим дисплеєм зверху. До речі, основний 33-дюймовий дисплей тут суміщений - це і серце інформаційно-розважальної системи, і цифрова приладова панель. Мультикермо має класичну круглу форму та механічні кнопки з глянцевого пластику. Китайське походження кросовера видають кнопки на стелі. Не знаємо чому, але китайці воліють розміщувати кнопку аварійної сигналізації саме там. 

Cadillac Lyriq трохи ширший за більшість електрокарів і тому є багато пояснень. Одне з них: заради збільшення внутрішнього простору. І ось результат - центральний підлокітник кросовера не великий, а просто величезний. На нього можуть покласти руку і водій, і передній пасажир. Передня секція підлокітника оснащена двома підсклянниками та джойстиком у вигляді шайби. Останній служить не для вибору режимів їзди. Це універсальний елемент управління, який дає змогу взагалі не торкатися центрального дисплея - обертанням водій обирає потрібне меню, а натисканням переходить до нього. Щось подібне можна побачити в Genesis GV60, тільки в корейському електрокарі є окрема шайба для вибору режимів їзди. 

Cadillac вирішив не відмовлятися від сенсорних кнопок і розмістив їх на мультирулі. З ними сусідять механічні кнопки із сірого пластику. Сенсори мають тактильну віддачу (вібрацію), тож водій знатиме, спрацювало натискання чи ні. Однак за зручністю вони все одно поступаються «механіці», що ніколи не втратить актуальність. Саме кермо має класичну круглу форму, а не сплощену, як у кросоверів Nio EC6 та Zhiji LS7, що є потенційними конкуртами Lyriq. Хват зручний, хоча деяким водіям може не сподобатися велетенський розмір спиць – можна ненароком торкнутися сенсорів пальцями під час активного маневрування.

Сидіння не тільки комфортні, а й інформативні. По-перше, в них вбудовані якісні спікери. Можна, не знімаючи рук з керма, приймати дзвінки та спілкуватися – звук хороший, а співрозмовник буде відмінно вас чути. По-друге, сидіння вібрують, сигналізуючи про те, що в сліпій зоні дзеркал знаходиться інший автомобіль. Оббивка сидінь якісна і приємна на дотик. У перших двох комплектаціях це екошкіра, а в передтопі та топі – шкіра Наппа. Керувати функціями сидінь (регулювання, підігрів, вентиляція, масаж) можна за допомогою механічних кнопок у дверях.

Другий ряд без вишукувань. Перед задніми пасажирами відкривається приголомшливий вид через панорамний люк. Можна опустити середнє місце, отримавши невеликий столик із парою підлокітників. Торець центрального підлокітника оснащений парою дефлекторів з механічним регулюванням. Вище розташований невеликий дисплей і кнопки, що відповідають за ввімкнення/вимкнення функції масажу сидінь і регулювання нахилу. До речі, опустити сидіння для розширення багажного простору можна з багажника – для цього там є окрема кнопка. 

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ПОРІВНЯННЯ З КОНКУРЕНТАМИ

Хоч Cadillac відносять до числа престижних марок, її електричний кросовер Lyriq знаходиться вгорі середнього цінового сегмента. А з урахуванням рівня оснащеності та якості використовуваних матеріалів, ціна в $42 400 за базову комплектацію здається скромною. Уточнимо: ця актуальна ціна на кінець вересня 2024 року. Що можуть запропонувати конкуренти? Порівняймо характеристики електрокарів у базових комплектаціях.  

Потужність: 250 кВт

Ємність батареї: 68,4 кВт

Запас ходу: 502 км

Потужність: 168 кВт

Ємність батареї: 76,4 кВт

Запас ходу: 645 км

Потужність: 200 кВт

Ємність батареї: 86 кВт

Запас ходу: 668 км

Потужність: 250 кВт

Ємність батареї: 81 кВт

Запас ходу: 560 км

CADILLAC LYRIQ – РОЗКІШНИЙ І ПОТУЖНИЙ ЕЛЕКТРИЧНИЙ КРОСОВЕР ДЛЯ СПРАВЖНІХ ПОЦІНОВУВАЧІВ КОМФОРТУ. ЯК І ОЧІКУВАЛОСЯ ВІД АВТОМОБІЛЯ З АМЕРИКАНСЬКИМ КОРІННЯМ, МОДЕЛЬ МАЄ ЧУДОВУ ДИНАМІКУ ТА ВРАЖАЮЧИЙ ЗАПАС ПОТУЖНОСТІ. НАВІТЬ БАЗОВА ВЕРСІЯ КРОСОВЕРА ЗАЛИШИТЬ ДАЛЕКО ПОЗАДУ БІЛЬШІСТЬ КОНКУРЕНТІВ.