09.01.2023 1969

Порівняння Honda M-NV vs Mitsubishi Airtrek

~ 16 хв.

ДВА СХОЖИХ ЗА РОЗМІРАМИ КРОСОВЕРИ. ЩЕ Й В ОДНОМУ ЦІНОВОМУ ДІАПАЗОНІ. ПРОТЕ МАЮТЬ ЗОВСІМ РІЗНІ ПІДХОДИ ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКОСТІ ВОДІННЯ. ЯКИЙ З НИХ ОБРАТИ? ЯКИЙ БУДЕ ЗРУЧНИЙ САМЕ ДЛЯ ВАС? ТРАДИЦІЙНІСТЬ ЧИ МІНІМАЛІЗМ? ЕФЕКТИВНЕ ВИКОРИСТАННЯ ПРОСТОРУ ЧИ НОВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ?

Ми проаналізували все: від технологічних характеристик до загального враження, щоб підібрати відповідний вам за характером електромобіль.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

ЕКСТЕР'ЄР

Позашляховик отримав новий спортивний і футуристичний вигляд. Електрокар має середні розміри для кросовера для кращого маневрування містом. Його обтічний і динамічний дизайн включає вдосконалену форму «подвійного крила ластівки». Цей кросовер збирається на заводі Dongfeng, тому на капоті встановлено саме логотип Dongfeng. Але фактично це автомобіль Honda. Витончені та різкі світлодіодні фари мають характерне “хиже” примруження. З обох боків є повітрозабірники, для меншого опору вітру. Салон у Honda MN-V найбільший серед прямих конкурентів, що мають подібні розмірні характеристики. Така місткість досягається внаслідок високого вигнутого даху та продуманого ефективного використання внутрішнього простору. Топова комплектація передбачає панорамний дах, підігрів зовнішніх дзеркал та дублювання на них покажчиків поворотів.

Належить до класу компактних кросоверів. Має висувні дверні ручки та головну групу фар, що виконана у формі цифри «7». Прямо під логотипом встановлена передня камера, а внизу на бампері - радарний датчик. Риси кросовера додатково підкреслюються пластиковою обшивкою кузова навколо колісних арок. Просторості та повітря автомобілеві додає панорамний люк, що доступний в обох комплектаціях. Довга колісна база та відсутність арки в підлозі біля задніх сидінь сприяє комфортному розміщенні там пасажирів, що виділяє Airtrek серед компактних кросоверів.

ІНТЕР'ЄР

DONGFENG HONDA M-NV

Інтер'єр відрізняється практичним дизайном. Багато в чому це пов'язано із використанням кнопок, від чого вже відмовляються в багатьох електромобілях, але не в цій моделі. Весь внутрішній простір M-NV використовується максимально ефективно. Тут видно зміну вектора від футуристичності, що зараз є трендом, в сторону прагматичності та безпеки, адже водій менше відривається від водіння, коли користується традиційними перемикачами. Салон повністю шкіряний у всіх комплектаціях. Електронний екран мультимедійної системи величиною 8 дюймів та 6 динаміків забезпечують водія всією необхідною інформацією.

MITSUBISHI AIRTEK

Мінімалістичний інтер’єр виглядає дуже сучасно. Він має горизонтальну панель приладів у витонченій конструкції разом із тонкими вентиляційними отворами, яка покращує оглядовість. Більшість елементів керування знаходяться на великому тачскріні. Центральна консоль у формі моста в стилі розкішних автомобілів, містить поворотний селектор коробки передач, кнопку паркування, електричне стоянкове гальмо та компактне місце для зберігання речей. Airtrek не має дратівливих центральних тунелів в підлозі другого ряду. Тут передбачено багато вільного місця завдяки повністю плоскій підлозі та довгій колісній базі.  

ПРОЦЕС ВОДІННЯ

DONGFENG HONDA M-NV

Використовує передньопривідний двигун з максимальною потужністю 120 кВт, який реалізує крутний момент, високу потужність та швидкість реакції, а також покращує ефективність. З потужністю цього двигуна час розгону Dongfeng Honda M-NV становить лише 9,3 с.

 

M-NV має три режими водіння:

  • потужний спортивний режим S - збільшується динаміка автомобіля, але швидше витрачається заряд;
  • економічний та енергоощадний режим B;
  • звичайний режим, щоб відповідати різноманітним сценаріям їзди.

 

Система живлення завжди була сильною стороною Honda. Dongfeng Honda M-NV має легку та убезпечену батарею. Система управління температурою батареї підвищує термін її служби, безпеку та запас ходу в екстремальних умовах. Розпізнавання голосу VR, навігація та прослуховування музики реалізовані в авто так, щоб уникнути зайвих рухів головою водія.

MITSUBISHI AIRTREK

Використовує систему переднього приводу, що розподіляє крутний момент на передню і задню половини за допомогою центрального диференціала. Потужність двигуна 165 кВт. Оснащений батареєю ємністю 71.8/69.9 кВт⋅год (залежно від комплектації), якої вистачає на 500-520 км без підзарядки. Батарея розташована у центрі підлоги, що допомагає знизити центр тяжіння та досягнути максимальної стабілізації. 

 

Водію доступний відкритий і просторий інтер’єр з горизонтальною панеллю приладів та великим сенсорним екраном у центрі передньої панелі. Відчуття прискорення надзвичайно плавне. Перемикати передачі можна не лише звичайним важелем на панелі приладів, а й за допомогою перемикача на кермі. Також пропонується функція напівавтономного керування 2-го рівня з використанням дев’яти радарів і камер для прискорення, гальмування та центрування

МУЛЬТИМЕДІА

M-NV

Багатофункціональне кермо зберігає механізм перемикання кнопок. Це не так футуристично, як мультимедіа інших авто, проте дуже зручно. Цифри та значки попереджувальної інформації зроблені великими, зрозумілими, легко зчитуються, тому не потрібно відриватися від водіння.

8-дюймовий центральний екран керування об’єднує безліч функцій: підключення мобільного телефону Baidu CarLife, вбудовані програми APP (музика QQ, Himalaya FM, погода, новини тощо). Він також оснащений функцією Dongfeng Honda Link, за допомогою якої можна віддалено перевіряти стан автомобіля, керувати замком дверей і кондиціонером.

Моделі високого класу оснащені функцією розпізнавання голосу, розробленою на основі спеціально механізму віртуальної реальності iFlytek. Так можна контролювати систему, навігацію, музику, здійснювати онлайн-запит інформації тощо.

AIRTREK

Панель приладів це повна протилежність попередньої моделі. Перед кермом з блискучими перемикачами знаходиться повністю цифрова панель приладів. До панелі приладів прикріплений прямокутний сенсорний екран інформаційно-розважальної системи із діагоналлю 12,3 дюйма та аудіосистема з 8 динаміками. Кількість кнопок зменшено до мінімуму, всі функції вмістились в тачскрін. Це підкреслює головну ідею дизайну салону, що полягає в мінімалізмі.  

Широке використання кремового кольору в дизайні також підкреслює стриманість і розкішність інтер'єру. Mitsubishi Airtrek оснащений системою помічника водіння AdiGO 2.5, великим люком, рівною підлогою для пасажирів на задніх сидіннях.

БЕЗПЕКА

ЗАГАЛЬНЕ ВРАЖЕННЯ ТА ВИСНОВКИ

DONGFENG HONDA M-NV технологічним оснащенням руйнує всі стереотипи про електричні авто. Інженери попіклувались про можливість далеких подорожей на електрокарі. Запас ходу в 480 кілометрів та відновлення заряду за пів години дають великий простір для переміщення як містом, так і за його межі. Dongfeng Honda M-NV також добре враховує якість водіння. Компанії не згодні збільшувати запас ходу, нехтуючи безпекою, або ж накопичувати непрактичні гаджети та конфігурації. Тому в цій моделі поєднані безпека, комфорт і якість простору. Електромобіль максимально ефективно споживає енергію, його мультимедійні системи не відривають від водіння, а салон не перенасичений всеможливими технологіями. 

MITSUBISHI AIRTREK - кросовер нового покоління, який поєднує в собі простоту щоденного використання мінівена, спортивне водіння універсалу та переваги позашляховика. Запас ходу на 20-40 км більший, ніж у Хонди. Тобто у контексті подорожей сім’єю вони ще можуть позмагатись. Mitsubishi Airtrek надзвичайно маневровий, що ідеально для міста. Чуттєво реагує на стиль водіння, миттєво відповідаючи на кожен рух водія. Зручна висока посадка та гарна оглядовість передбачена ще на етапі проєктування. А завдяки своїй довгій колісній базі та великій ширині, електричний кросовер пропонує просторий салон для комфорту всієї родини. Стилістична філософія цієї моделі побудована на трьох китах: електричний, розширений і експресивний. І за такими критеріями електрокар забезпечує економічну тиху їзду, зручне розміщення пасажирів та багажу, а також спортивний стиль в дизайні та процесі водіння. Airtrek виражає високу мобільність і стабільність Mitsubishi.