Як оцінюють безпеку електромобілів — на прикладі NIO ET5
У 2023 РОЦІ EURO NCAP ВВЕЛА НОВІ СТАНДАРТИ БЕЗПЕКИ. ВОНИ НАСТІЛЬКИ СУВОРІ, ЩО П'ЯТЬ ЗІРОК ОТРИМАЛИ ЛИШЕ ДВА АВТО – NIO ET5 І ET7. У ЦІЙ СТАТТІ МИ НА ПРИКЛАДІ ПЕРШОЇ ПОКАЖЕМО, ЗА ЯКИМИ КРИТЕРІЯМИ EURO NCAP ОЦІНЮЮТЬ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ.
ТРОХИ ПРО МОДЕЛЬ
NIO ET5 – наворочений седан середніх розмірів. Доступний у двох комплектаціях – за $54,7 тисячі і за $63,5 тисячі.
Характеристики:
Запас ходу – 560 і 710 км.
Потужність двигуна – 360 кВт, або 490 к.с.
Крутний момент – 700 Нм.
Ємність батареї – 75 і 100 кіловат-годин.
Розгін 0-100 км – 4 с.
Максимальна швидкість – 200 км/год.
Привід – повний
ЯКІ ВИПРОБУВАННЯ ПРОВОДИЛИ
Тестів дуже багато, тому ми торкнемося тільки найзначніших.
Щоб перевірити смертність зіткнення для пасажирів, симулювали:
— Фронтальний удар 1. Електромобіль врізається в рухомий деформований бар'єр.
— Фронтальний удар 2. Електромобіль врізається в нерухомий бар'єр.
— Бічний удар 1. Рухомий деформований бар'єр врізається в бік електромобіля.
— Бічний удар 2. Електромобіль боком врізається в нерухомий об'єкт.
Перевіряли смертність зіткнення з пішоходом, велосипедистом і мотоциклістом.
У категорії «Допомога водієві» перевіряли безпеку на дорозі.
Кольори та що вони означають:
— Зелений – добре.
— Жовтий – задовільно.
— Помаранчевий – на межі.
— Коричневий – погано.
— Червоний – дуже погано.
БЕЗПЕКА ДОРОСЛИХ ПАСАЖИРІВ
Коментар випробувачів:
— Незалежно від зросту і комплекції тіла, пасажир буде в безпеці.
— NIO ET5 оснащений системою eCall. Вона сповістить екстрені служби в разі аварії.
— Присутня функція, яка пускає в дію гальма після удару, щоб уникнути вторинних зіткнень.
— У воді двері та вікна ET5 працюють досить довго, щоб пасажири могли врятуватися.
БЕЗПЕКА ДІТЕЙ
Манекени дітей 10 і 6 років.
Коментар випробувачів:
— Хороший захист усіх критичних зон тіла обох манекенів. Максимальний бал.
— Можна відключити подушку безпеки переднього пасажира, щоб встановити автолюльку.
— ET5 оснащений системою «Виявлення дитини». Вона повідомить, якщо ви забули дитину в машині. Однак система не відповідає вимогам Euro NCAP.
— Усі типи автолюльок, для яких призначений ET5, встановлюються правильно.
БЕЗПЕКА СТОРОННІХ
Пішоходи
Велосипедисти
Мотоциклісти
Коментар випробувачів:
— Захист пішоходів і велосипедистів на хорошому рівні.
— Система автономного екстреного гальмування NIO ET5 відмінно працює.
— Хороші результати у випробуваннях з мотоциклістами.
ДОПОМОГА ВОДІЄВІ
Коментар випробувачів:
— Хороші результати у системи автономного екстреного гальмування.
— Присутні системи: нагадування про ремені безпеки; моніторингу водія – втоми, мікросну, сну; підтримки смуги руху; допомоги при наборі швидкості.
Як бачите, параметрів тьма-тьмуща. Випробувачі, щоб усе виявити, розбивають електромобілі до 400 разів.
Офіційне відео краш-тесту NIO ET5.
Тепер ви знаєте, наскільки це складна справа, і можете блиснути знаннями перед друзями.
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі