20.09.2024 85

Nio готує «вбивцю» кросовера Tesla Model Y

~ 10 хв.

НА НЕЩОДАВНІЙ ПРЕЗЕНТАЦІЇ В КИТАЇ КОМПАНІЯ NIO РОЗКРИЛА ПОДРОБИЦІ СВОГО НОВОГО ЕЛЕКТРОКАРА ONVO L60. НАГАДУЄМО, ЩО ONVO – НОВИЙ СУББРЕНД МАРКИ, ЯКИЙ СКЛАДЕ КОНКУРЕНЦІЮ АМЕРИКАНСЬКОМУ TESLA. СТАРТ ПРОДАЖІВ У КИТАЇ ПРИЗНАЧЕНО НА 28 ВЕРЕСНЯ. ПІЗНІШЕ НОВИНКУ ПЛАНУЮТЬ ВИВЕСТИ НА СВІТОВІ РИНКИ.

КОРОТКО ПРО ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ КРОСОВЕРА

Цікаво, що суббренд Onvo спочатку як конкурент американському Tesla на ринках Китаю та Європи. Виробник робить ставку на дизайн, запас ходу і цінову доступність. Інформація про перший електромобіль під ім'ям суббренду Onvo потрапила в мережу ще в травні поточного року, а після презентації стали відомі ще й технічні подробиці моделі L60. Заплановано 4 комплектації. Логіка та сама, що у Zeekr 001 – комплектації групуються за ємностями батарей. А саме:

  • Версії з батареєю на 60 кВт. Є два варіанти: задньопривідний потужністю 240 кВт і повнопривідний на 340 кВт. Запас ходу становить 555 і 525 км відповідно;

  • Версії з батареєю на 85 кВт. Потужності та типи приводів ті самі, що в минулій групі, а запас ходу збільшено до 730 і 700 км відповідно.

Розмір автомобіля: 4828 х 1930 х 1616 мм. Новинка трохи більша за Tesla Model Y. У Onvo L60 є 2 важливі технічні особливості. Перша: кросовер оснащується тільки LFP батареями від FAW Fudi. Ця компанія випускає одні з найнадійніших і найживучіших батарей на ринку. Друга особливість: використання 900-вольтної архітектури. Вона забезпечує надшвидке заряджання (до 30 хвилин на станції швидкого заряджання) і високий розрядний струм. Останнє означає, що Onvo L60 має вражаючу розгінну динаміку, яка більш притаманна електрокарам із потрійними літієвими батареями. 

Офіційно заявлений час розгону з місця до 100 км/год дорівнює 4,6 і 5,9 секунди (залежить від типу приводу). А ось за витратою енергоспоживання Onvo L60 відповідає рівню економічних міських кросоверів: 12,1-12,7 кВт на 100 км шляху. Для порівняння, BYD Seagull споживає 9,9-10,1 кВт на тій самій дистанції. Сітікар важить лише 1160 кг і оснащується 55-кіловатним електромотором. Як Nio вдалося досягти такої енергоефективності поки що залишається загадкою. 

НАЙЦІКАВІШЕ ВСЕРЕДИНІ

Поринемо у світ практичності та дизайнерського мінімалізму. На вибір пропонують 4 колірні схеми салону: чорну, помаранчеву, лілову і білу. При першому погляді на салон в очі одразу впадає 17,2-дюймовий центральний дисплей. Роздільна здатність картинки сягає вражаючих 3K, чого вистачить для перегляду будь-якого контенту, зокрема фільмів. А ось приладової панелі немає. Замість неї використовується проєкційний дисплей – яскравий, чіткий і від якого не втомлюються очі. Принаймні таке враження він справив на перших тестерів Onvo L60. 

Друга візуальна домінанта салону: мультикермо. Воно тут плоске, майже як у спортивних автомобілях. На двох спицях можна бачити джойстики – більше елементів управління на кермі немає. Джойстики універсальні і їх можна програмувати через центральний дисплей. Один із варіантів: використовувати ліву «крутилку» в ролі джойстика регулювання дзеркал. Звичні кнопки розмістили на підрульових важелях. Виставляти режим їзди також пропонують за допомогою важеля – кнопок або ручки селектора в центральному тунелі у Onvo L60 немає. Там знаходиться бездротова зарядка, невелика ніша і повноцінний ящик для зберігання речей. Навпроти другого сидіння немає бардачка, адже ним пожертвували заради збільшення простору для ніг переднього пасажира. 

Другий ряд являє собою звичайний диван, оздоблений якісною екошкірою. У дивана є невелике регулювання (лише 8°), але є функція обігріву. Виробник позиціює її як надшвидку, адже нагрівання до максимально можливої температури займає не більше 30 секунд. Фішкою Onvo L60 є передні сидіння, що складаються. Можна розміститися на другому ряду, скласти передній ряд, відкинути ноги та увімкнути фільм на центральному дисплеї. Детальніше рішення можна було бачити в Aito M9. Приємний бонус: невеликий задній дисплей, розміщений на торці центрального тунелю. 

СТАРТОВА ЦІНА ONVO L60 У КИТАЇ СТАНОВИТЬ $29 300. ЗА ЦІ ГРОШІ ПОКУПЕЦЬ ОТРИМАЄ ПРОСТОРИЙ, КОМФОРТНИЙ І ТЕХНОЛОГІЧНИЙ КРОСОВЕР З ГІДНИМ ЗАПАСОМ ХОДУ. НОВИНКА ЯВНО НЕ ПОСТУПАЄТЬСЯ КОНКУРЕНТАМ, ЗОКРЕМА ПОПУЛЯРНОМУ MODEL Y ВІД АМЕРИКАНСЬКОЇ МАРКИ. ЦІКАВО, ЧИ ЗАЦІКАВИТЬ КРОСОВЕР ЗАХІДНИХ АВТОЛЮБИТЕЛІВ. СКОРО МИ ЦЕ ДІЗНАЄМОСЯ.