Теорія без автошколи – як нова норма вплинула на життя українців
МАЙЖЕ ПІВРОКУ ТОМУ НАБУВ ЧИННОСТІ ЗАКОН, ЯКИЙ СПРОСТИВ ЖИТТЯ ВОДІЇВ. ІДЕТЬСЯ ПРО ЗАКОНОПРОЄКТ № 7354, ЯКИЙ ДЕЩО ДООПРАЦЮВАЛИ Й ОСТАТОЧНО УХВАЛИЛИ У ВЕРХОВНІЙ РАДІ. ТЕПЕР ВОДІЇ МОЖУТЬ ВИБИРАТИ: ВИВЧАТИ ТЕОРЕТИЧНУ ЧАСТИНУ В АВТОШКОЛІ АБО САМОСТІЙНО ВДОМА.
Практичну частину, як і раніше, можна здати лише в автошколі. А от готуватися до теоретичного модуля можна де завгодно – головне це отримані занння. У Ncars змогли з'ясувати, як нова норма вплинула на ситуацію на дорогах України. Забігаючи трохи наперед: хороших водіїв на дорогах, як і раніше, багато.
ЖИТТЯ СТАЄ ПРОСТІШИМ
Консервативні громадяни і далі можуть отримати водійські права за знайомим алгоритмом: вивчити теорію в автошколі та скласти іспит у Сервісному Центрі МВС (далі - СЦ МВС), пройти практичну частину та скласти її в автошколі, скласти практичний іспит у СЦ МВС. Останній етап є найвідповідальнішим. У разі успіху водій отримує права на термін 2 роки. Це щось на кшталт випробувального терміну. Не створювали проблем на дорозі? Через 2 роки у вас буде довгострокове водійське посвідчення. До речі, оформити посвідчення сьогодні можна не тільки в СЦ МВС, а й у ЦНАПі.
Теоретичний іспит – це 20 запитань, 20 хвилин на складання та не більше 2 помилок. Якщо майбутній водій не встиг хоча б на хвилину, іспит вважається проваленим. Спробувати знову можна через 10 днів. Кількість спроб не обмежена. Питання білетів не залежать від місця складання іспиту. У комплексі питань є й ті, що стосуються етики водіння, основ надання медичної допомоги і навіть європротоколу. Результат іспиту дійсний 1 рік, так що з подальшим навчанням затягувати не можна. Військово-обліковий документ для подальшого отримання прав не потрібен.
Вивчати і складати теорію ще ніколи не було так просто. Необхідну інформацію легко знайти в мережі. Консервативні водії віддають перевагу друкованим виданням. Книги ПДР України легко знайти в продажу. Інший варіант: найняти репетитора і вчитися вдома. А перед тим як вирушити на іспит можна попрактикуватися. У мережі легко знайти онлайн-тести на знання теорії. Деякі тести навіть пропонують роботу над помилками.
ЩО ДУМАЮТЬ УКРАЇНЦІ
За перший тиждень після набуття законом чинності в 4 регіонах було проведено 2524 теоретичних іспити. З першої спроби впоралися 23% водіїв. Практичний іспит з першого разу склало 36% водіїв. B - головна водійська категорія в Україні. Власники прав цієї категорії можуть керувати легковими автомобілями, пікапами та мінівенами. А ось категорії A і B1 (мотоцикли та квадроцикли) залишаються найменш затребуваними. У середньому, з першого разу теорію здає кожен четвертий українець. Однак статистика за різними регіонами помітно відрізняється:
-
Вінницька - 32%;
-
Київська - 27%;
-
Львівська - 24%;
-
Одеська - 23%.
Житомирщина встановлює нові рекорди. З першого разу теорію складають майже половина водіїв: від 40 до 47% залежно від населеного пункту. Найстаранніші автолюбителі перебувають у місті Житомир. При цьому всі українські водії зійшлися на думці, що можливість підготовки до складання теорії без відвідування автошколи є благом. Це бажана альтернатива класичному навчанню, яке вимагає більше часу і сил.
ЧАСТКА ЕКЗАМЕНОВАНИХ, ЯКІ ОТРИМАЛИ ПРАВА «З ПЕРШОГО ЗАХОДУ» (ТЕОРІЯ, ПРАКТИКА, ВОДІННЯ В МІСТІ), ВСЕ ЩЕ ЗАЛИШАЄТЬСЯ НЕВЕЛИКОЮ. ПРОТЕ БІЛЬШ НІЖ ПОЛОВИНА З НИХ ТЕПЕР ВІДДАЄ ПЕРЕВАГУ ВИВЧЕННЮ ТЕОРІЇ ПДР ВДОМА. САМ ЗАКОН БУВ ПРИЙНЯТИЙ УКРАЇНЦЯМИ ДУЖЕ ТЕПЛО.
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі