
X-Peng G7
Галерея G7
Xiaopeng G7 — це не просто електромобіль, а маніфест нового покоління автоінтелекту. Він з'явився тихо, але вдарив гучніше, ніж Tesla, зсунувши її з п’єдесталу технологічної першості. У G7 є щось більше, ніж набір функцій — це характер, амбіція та чітке бачення майбутнього. Ця машина не просить уваги — вона її вимагає.
Технічні характеристики
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Ємність батареї, кВт | 68,5 | 80,8 | 80,8 |
Потужність, кВт/к.с | 218/296 | 218/296 | 218/296 |
Запас ходу (CLTC), км | 602 | 702 | 702 |
Розгін 0-100 км, сек | 6,6 | 6,5 | 6,5 |
Кількість місць | 5 | 5 | 5 |
Максимальна швидкість, км/год | 202 | 202 | 202 |
Привід | Задній | Задній | Задній |
Швидкість зарядки (повільна/швидка), год | -/0,2 | -/0,2 | -/0,2 |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Об'єм багажника (л) | 819-2277 | 819-2277 | 819-2277 |
Тип кузова | Кросовер | Кросовер | Кросовер |
Довжина (мм) | 4892 | 4892 | 4892 |
Ширина (мм) | 1925 | 1925 | 1925 |
Висота (мм) | 1655 | 1655 | 1655 |
Споряджена маса (кг) | 2085 | 2145 | 2145 |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Максимальна потужність електродвигуна (к.с.) | 296 | 296 | 296 |
Потужність переднього електродвигуна (кВт) | - | - | - |
Загальна максимальна потужність (кВт) | 218 | 218 | 218 |
Максимальна швидкість (км/год) | 202 | 202 | 202 |
Крутний момент (Нм) | 450 | 450 | 450 |
Кількість електромоторів | 1 | 1 | 1 |
Потужність заднього електродвигуна (кВт) | 218 | 218 | 218 |
Тип електродвигуна | Синхронний на постійних магнітах | Синхронний на постійних магнітах | Синхронний на постійних магнітах |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Ємність батареї (кВт/год) | 68,5 | 80,8 | 80,8 |
Швидка зарядка (годин) | 0,2 | 0,2 | 0,2 |
Повільна зарядка (годин) | - | - | - |
Охолодження батареї | Рідинне | Рідинне | Рідинне |
Тип батареї | Літій-залізо-фосфатна | Літій-залізо-фосфатна | Літій-залізо-фосфатна |
Переднагрівання батареї | + | + | + |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Кількість подушок безпеки | 7 | 7 | 7 |
Система контролю тиску в шинах (TPMS) | + | + | + |
ABS | + | + | + |
ESP | + | + | + |
ISOFIX | + | + | + |
Система Auto Hold | + | + | + |
Система утримання у смузі | + | + | + |
Система моніторингу втоми водія | + | + | + |
Система розпізнавання дорожніх знаків | + | + | + |
Активне гальмо | + | + | + |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Матеріал колісного диска | Легкосплавні | Легкосплавні | Легкосплавні |
Передня підвіска | Незалежна на подвійних поперечних важелях | Незалежна на подвійних поперечних важелях | Незалежна на подвійних поперечних важелях |
Задня підвіска | Багатоважільна незалежна | Багатоважільна незалежна | Багатоважільна незалежна |
Передні гальма | Вентильовані дискові | Вентильовані дискові | Вентильовані дискові |
Задні гальма | Вентильовані дискові | Вентильовані дискові | Вентильовані дискові |
Розмір передньої гуми | 235/60 R18 | 235/60 R18 | 235/60 R18 |
Розмір задньої гуми | 235/60 R18 | 235/60 R18 | 235/60 R18 |
Стоянкове гальмо | Електронне | Електронне | Електронне |
Запасне колесо | - | - | - |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Підтримка CarPlay | - | - | - |
Панель приладів | Цифрова | Цифрова | Цифрова |
Підтримка Android Auto | - | - | - |
Центральний екран | Сенсорний LCD | Сенсорний LCD | Сенсорний LCD |
Розмір центрального екрану (дюйм) | 15,6 | 15,6 | 15,6 |
Система навігації GPS | + | + | + |
Гучний зв'язок (Hands Free) | + | + | + |
Bluetooth | + | + | + |
Англійська мова | - | - | - |
Комплектація | 602 Max | 702 Max | 702Ultra |
---|---|---|---|
Бортовий комп'ютер | + | + | + |
Вентилдяція передніх сидінь | + | + | + |
Джерело дальнього світла | LED адаптивне | LED адаптивне | LED адаптивне |
Мультикермо | + | + | + |
Парктроніки | Передній / Задній | Передній / Задній | Передній / Задній |
Денні ходові вогні | + | + | + |
Електропривід сидінь | Перший + Другий ряд | Перший + Другий ряд | Перший + Другий ряд |
Запуск кнопкою | + | + | + |
Оздоблення керма | Шкіра | Шкіра | Шкіра |
Проекція | + | + | + |
Електропривід багажника | + | + | + |
Кількість динаміків | 8 | 8 | 8 |
Підігрів передніх сидінь | + | + | + |
Підсвічування салону | Багатоколірне | Багатоколірне | Багатоколірне |
Клімат контроль | 2 зони | 2 зони | 2 зони |
Підігрів задніх сидінь | + | + | + |
Підігрів керма | + | + | + |
Вентиляція задніх сидінь | + | + | + |
Підігрів дзеркал | + | + | + |
Підігрів лобового скла | - | - | - |
Сенсор дощу | + | + | + |
Датчик світла | + | + | + |
Круїз контроль | Адаптивний на повній швидкості | Адаптивний на повній швидкості | Адаптивний на повній швидкості |
Камера | 360° | 360° | 360° |
Джерело ближнього світла | LED адаптивне | LED адаптивне | LED адаптивне |
Електродзеркала | Так / Автоскладання / Пам'ять | Так / Автоскладання / Пам'ять | Так / Автоскладання / Пам'ять |
Люк | Панорама, що не відкривається | Панорама, що не відкривається | Панорама, що не відкривається |
Автосвітло | + | + | + |
Бездротова зарядка телефону | + | + | + |
Оздоблення сидінь | Екошкіра | Екошкіра | Екошкіра |
Пам'ять сидінь | Водій + Пасажир | Водій + Пасажир | Водій + Пасажир |
Безключовий доступ | + | + | + |
Масаж сидінь | Перший + Другий ряд | Перший + Другий ряд | Перший + Другий ряд |

Інтер’єр 360º


Холодна елегантність
Екстер’єр Xiaopeng G7 — це впевнена стриманість у кожній лінії. Вузька передня світлова смуга додає виразності, не зухвалості, а приховані ручки дверей зберігають чистоту силуету. Плавна лінія даху й масивні колеса формують гармонійний образ, де дизайн говорить мовою точності. Тут стиль — не гра на публіку, а вияв внутрішньої сили.

Інтер’єр Xiaopeng G7 — це справжній оазис спокою посеред міського шуму, де мінімалізм зустрічається з практичністю. Тут немає нічого зайвого — тільки те, що потрібно, щоб насолоджуватися кожною поїздкою без зайвих турбот. Все розташовано так, що здається, машина вгадує твої бажання ще до того, як ти їх вимовиш. Це не просто салон — це твоя особиста зона комфорту з натяком на стиль і легку усмішку в деталях.


Перед очима — не просто дорога, а повноцінна навігаційна підказка: повороти, гальмування, зміна смуги чи старт зі світлофора — усе, як на долоні, прямо на лобовому склі.

Інтелектуальна функція, що здатна виявляти наявність пасажирів у салоні та стежити за їхніми життєвими ознаками, забезпечуючи додаткову безпеку.

Гігантський дах площею 2,17 м² із преміальним склом дарує небо над головою без спеки, опіків чи вигорілих сидінь — тільки світло, захист і вау-ефект.

Замість звичайного дзеркала заднього виду — чітке зображення в реальному часі, яке не боїться ні дощу, ні туману, ні нічної темряви.

Система здатна самостійно паркувати авто в складних умовах, а також підтримує функцію автономного паркування після того, як водій залишає транспортний засіб.
Кредит на G7 602 Max
Вартість електромобіля
Авансовий внесок
Строк кредіту, міс
Сума кредиту
Щомісячний платіж
Загальні витрати за кредитом:
Загальна вартість кредиту:
Відсоткова ставка:
У загальні витрати входить:
- Разова комісія за надання - - грн
- КАСКО, 6.99% річних - - грн
- Відсоткова ставка 0.01% - - грн
Cхожі електромобілі
Дивитись всіУ вас є питання?
Контакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі