Китайські електромобілі стали хітом продажів у липні
ПОПРИ ЗРОСТАННЯ ТАРИФІВ НА ЕЛЕКТРОЕНЕРГІЮ ТА ЗАПЛАНОВАНЕ ПІДВИЩЕННЯ ЦІН НА АВТОМОБІЛІ НА 15%, ІНТЕРЕС УКРАЇНЦІВ ДО ЕЛЕКТРОКАРІВ НЕ ВЩУХАЄ. ОДНІЄЮ З ПРИЧИН ЗАЛИШАЄТЬСЯ ДЕШЕВЕ УТРИМАННЯ І НИЗЬКА ВАРТІСТЬ ЗА КІЛОМЕТР ПРОБІГУ – ВОНА ВСЕ ЩЕ МЕНША, НІЖ У БЕНЗИНОВИХ АВТОМОБІЛІВ ІЗ "ЗАДУШЕНИМИ" ЕКОЛОГІЧНИМИ ДВИГУНАМИ. ПОДИВИМОСЯ, ЯКІ МАРКИ ЕЛЕКТРОКАРІВ ЗАВОЮВАЛИ СЕРЦЯ УКРАЇНСЬКИХ ВОДІЇВ МИНУЛОГО ЛИПНЯ.
БЕЗ НЕГАТИВНИХ СЦЕНАРІЇВ
Ще на початку літа чимало аналітиків були впевнені в тому, що ціни на електричні автомобілі зростуть, а продажі будуть падати. Це пов'язували не стільки з можливим підвищенням тарифів, скільки з торговельною війною ЄС і США з китайськими автомобільними компаніями, що намітилася. Вийшло цікаво: у червні імпорт електрокарів дійсно знизився, але вже в липні кількість ввезених в Україну машин зросла до 7 тис. одиниць. Це на 51,5% більше за показник липня минулого року. Але все ще не дотягує до минулого квітня, коли в країні зареєстрували 7,5 тисячі електромобілів. Структура продажів у липні:
-
Внутрішні перепродажі: 2193 авто;
-
Імпорт б/в: 3805 авто;
-
Імпорт нових: 988 авто.
Варто зазначити, що не всі автомобілі з позначкою "б/в" насправді їй відповідають. Часто під виглядом вживаних електрокарів у країну везуть автомобілі старих модельних років або такі, що мають незначні дефекти: потерта ЛФП, дрібні вм'ятини тощо. Місячний рекорд продажів нових електромобілів встановили в лютому цього року: 1008 машин. Ще б трохи, і липень би став найуспішнішим місяцем в історії українського ринку зеленого транспорту.
КИТАЙСЬКІ ВИРОБНИКИ НА ГРЕБЕНІ ХВИЛІ
Лідером внутрішнього ринку, як і раніше, залишається Tesla. Частка американського виробника на вторинному ринку становить 29,4%. Найпопулярніші машини марки: Model 3 та Model Y. В Україну активно завозять нові "Тесли", але найбільшим попитом все ж користуються вживані. Серед інших популярних марок на внутрішньому ринку можна виділити:
-
Nissan;
-
Volkswagen;
-
Renault;
-
BMW.
Німецькі виробники потроху втрачають фанатів в Україні, так само як і французький Renault. Японський Nissan доки не зміг завоювати ринок зі своїм кросовером Ariya, а ось модель Leaf обох поколінь і досі має величезним попит. До речі, цей компактний хетчбек залишається найбільш затребуваним електрокаром в Україні. Нагадуємо, що перше покоління Leaf побачило світ у 2010 році. А ось ще один цікавий факт: модель ID.4 від концерну Volkswagen поступилася пальмою першості e-Golf на внутрішньому ринку. Схоже, українські автолюбителі втомилися від кросоверів лінійки ID.
За даними Інституту досліджень авторинку, загальноукраїнський парк автомобілів з електричними моторами сягнув позначки у 115 857 одиниць. З них 112 973 авто є легковими, 2878 це вантажівки та лише 6 автобусів. Фактична кількість може бути меншою, оскільки в статистику потрапив транспорт, що залишили на тимчасово окупованих територіях. Або водій просто виїхав за кордон, не знявши автомобіль з обліку.
Цікавіша ситуація з імпортом нових автомобілів. За першість на українському ринку тепер борються не американці, німці та французи, як це було ще кілька разів. Азійські виробники набрали крейсерську швидкість і змітають конкурентів - з марками BYD і Honda не може конкурувати ніхто. Погляньте на результати липневих продажів п'яти найбільш популярних марок:
-
Honda - 268 авто;
-
BYD - 209 авто;
-
Nissan - 121 авто;
-
Volkswagen - 106 авто;
-
Zeekr - 84 авто.
Найпопулярнішим електромобілем місяця став Honda M-NV. У моделі з'явилися більш сучасні аналоги, що підвищило її цінову доступність. Українці купили 239 таких кросоверів. Другим за популярністю електричним авто став кросовер BYD Song Plus - зареєстровано 123 штуки. На третьому місці Nissan Ariya зі 118 проданими екземплярами. Нагадуємо, що йдеться про нові імпортні авто – вживаних Leaf все одно завезли більше, ніж дорожчих кросоверів. Новеньких ID.4 Crozz завезли 69 одиниць. Замкнув п'ятірку Zeekr 001 із 68 продажами. А ось марки Audi та MG, яким пророкували успіх, рапортують про низькі продажі: 34 і 30 автомобілів відповідно. Баварський концерн у липні зміг продати українцям лише 25 нових електромобілів.
ЯК МИ Й ОЧІКУВАЛИ, АЗІЙСЬКІ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ ПЛАВНО ЗАХОПЛЮЮТЬ УКРАЇНСЬКИЙ РИНОК. ЯПОНСЬКИЙ HONDA РОЗПРОДАЄ МОРАЛЬНО ЗАСТАРІЛІ МОДЕЛІ ЗА ГАРНИМИ ЦІНАМИ, РОЗШИРЮЮЧИ АУДИТОРІЮ ПОКУПЦІВ І ГОТУЮЧИ ГРУНТ ДЛЯ ПОДАЛЬШОЇ ЕКСПАНСІЇ. КИТАЙСЬКИЙ BYD ТРАДИЦІЙНО РОБИТЬ НАГОЛОС НА ВИГІДНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІНИ ТА ЯКОСТІ. А ZEEKR, ЩЕ ОДНА КИТАЙСЬКА МАРКА, ОСТАТОЧНО СТАЛА ІКОНОЮ СПОРТИВНИХ ЕЛЕКТРОКАРІВ.
Вам також буде цікаво
Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів
Дивитись всі статтіКонтакти
Наш офіс Одеса
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Київ
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Львів
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі
Наш офіс Дніпро
Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі