06.01.2023 2774

Порівняння Volkswagen ID.4 vs BYD Han

~ 18 хв.

СІМЕЙНИЙ КРОСОВЕР ЧИ ШВИДКИЙ СЕДАН? ЯКИЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ КРАЩИЙ? ЩО ОБРАТИ?  

Ми проаналізували два близьких за ціновим діапазоном електромобілів, щоб допомогти обрати оптимальний варіант для ваших потреб.

ХАРАКТЕРИСТИКИ

ЕКСТЕР'ЄР

Приваблює з першого погляду. Це сучасний міський кросовер, тому дуже помітна увага компанії до аеродинаміки. VW стверджує, що коефіцієнт слизького опору - 0,28. Чи можна цьому вірити? Зважаючи на дрібні деталі, так. Два бічні отвори, вбудовані в передній бампер ID.4, призначені для пари повітряних завіс, які плавно направляють повітря навколо передніх шин, а нижня решітка на передній частині дозволяє охолоджувати повітря акумулятор ID.4. Попереду немає решітки радіатора, тільки помітний новий центральний логотип VW, що підсвічується на дорогих моделях.

Великий седан зі стрімким дизайном кузова. За нього відповідав Вольфганг Еггер, який раніше працював у Volkswagen Group. Він виконав авто в новому фірмовому стилі марки під назвою "Dragon Face", для якої характерна наявність хижої “морди” з виразною головною оптикою. Збоку автомобіль привертає увагу стрімким і атлетично складеним кузовом з коротким “хвостом” багажника. 

 

Розробники з гордістю рапортують, що коефіцієнт лобового опору новинки лише 0,233. Інакше висловлюючись, за аеродинамікою модель з Піднебесної нічим не поступається Audi A4 і Tesla Model 3.

ІНТЕР'ЄР

VOLKSWAGEN ID.4

Volkswagen ID.4 ще з місця водія хизується VW-кермом з сенсорними кнопками та ID-панеллю приладів. Салон дуже просторий. Цьому сприяють і повнорозмірні сидіння, і широка передня панель, і велике лобове скло. Ззаду також виділяються великі двері з широким кутом відкривання, висока посадка в SUV-стилі. Особливо приємно, що є багато місця для колін. Правильний прямокутний багажник місткістю 543 літрів має електропривід кришки та потайну шину для дрібниць. Разом зі світлим оздоблювальним матеріалом та збільшеними габаритами кузова — все працює на відчуття просторості та комфорту в салоні.

 

В комплектації Pure+ має підігрів дзеркал, сенсор дощу, датчик світла та адаптивний круїз контроль на повній швидкості. А в комплектації Prime ще й додатково підігрів передніх сидінь, керма та лобового скла, тризонний клімат контроль, автомобільний очищувач повітря.

 

До речі, досвідчені власники радять взимку використовувати підігрів сидінь та керма, замість загального обігріву салони, заради економії енергії взимку. Про цю та інші особливості експлуатації електромобіля взимку ми писали раніше.

BYD HAN

BYD Han належить до преміум-класу. Дизайн інтер'єру геніально інтерпретує китайську розкіш. Салон оброблений переважно дорогими матеріалами, серед яких шкіра Наппа в комплектаціях Flagship та Limited, а також декоративні вставки з алюмінію і натурального дерева. 

 

Попри спортивний дизайн салону, передні крісла седана в першу чергу відрізняються комфортом. Є ненав'язлива бічна підтримка і широкий діапазон регулювань. Стандартне оснащення включає електропривід та підігрів передніх сидінь, тризонний клімат-контроль, сенсор дощу, датчик світла та панорамний дах. Задні пасажири мають свій сенсорний екран, вбудований у відкидний підлокітник. Багажник місткістю 380 літрів також має електропривід кришки. Серія Han встановлює нові стандарти для електромобілів у всьому світі своєю безпекою, продуктивністю та розкішшю.

ПРОЦЕС ВОДІННЯ

ID.4 поєднує переваги електричних авто та бонуси кросовера. Тут і економічність, тиха та плавна їзда, і висока посадка та гарна видимість, що притаманна позашляховикам. Всі комплектації оснащені передніми та задніми датчиками паркування, камерою заднього виду та системою допомоги в паркуванні. Попри свої габарити, авто має вузький радіус повороту. Це все додає кросоверу маневровості та робить ідеальним для міста.

 

ID.4 розроблений як кросовер, а не як спортивний автомобіль. Швидкість розгону з 0 до 100 км - 8,5 секунди або 6,2 секунди в комплектації Prime. Завдяки плавним формам та значним габаритам, авто виглядає винятковим серед інших. Підвіска м’яко поглинає всі нерівності дороги, не віддаючи навіть натяку на дорожні неприємності в салон. Він чудово підходить на роль сімейного електромобіля, а його наступник ID.6 очолює наш рейтинг найкращих електромобілів для сім’ї

BYD Han має чудову продуктивність, стабільність, швидку реакцію та короткий гальмівний шлях. Удосконалена енергоощадна система теплової помпи для зменшення втрати енергії входить у стандартну комплектацію. Система надійно збільшує діапазон руху авто при низьких температурах. Тому авто займає далеко не останнє місце в нашому ТОП-7 електромобілів для суворої зими.

 

Електричний BYD Han EV може похвалитися відмінною керованістю: седан чітко реагує на кермо і впевнено проходить круті віражі на швидкості. Електричний повний привід типу AWD працює в режимі реального часу, забезпечуючи чудовий контроль тяги за будь-яких погодних умов. Інтелектуальна система підвіски входить у стандартну комплектацію та використовує високочутливі датчики для адаптації до поверхні дороги, тоді як амортизатори автоматично підлаштовуються під умови, такі як повороти або зміна смуги руху, для чудової керованості. 

 

Перші незалежні тести показали, що BYD Han справді здатен розганятися з 0-100 км/год за 7,9 секунди або 3,9 секунди залежно від комплектацій. Завдяки наднизькому коефіцієнту аеродинамічного опору Han має ідеальний естетичний баланс швидкості, витривалості та дальності польоту.

 

Обидві машини мають передню незалежну підвіску МакФерсон, а ззаду використовується багатоважіль.

МУЛЬТИМЕДІА

VOLKSWAGEN ID.4

Цифрова панель приладів Volkswagen ID.4 оснащена 5-дюймовим дисплеєм, що надає водієві ключову інформацію: швидкість авто, рівень заряду та запас ходу. В центрі передньої панелі розміщений ще один сенсорний LCD дисплей на 10-12 дюймів, що є частиною інформаційно-розважальної системи. А дистанційно керувати деякими системами електрокара можна в додатку. В телефоні можна ввімкнути заздалегідь кондиціонер або підігрів, слідкувати за зарядом батареї, запускати та вимикати процес зарядки дистанційно, отримувати сповіщення про швидкість та зону руху, технічний стан автомобіля.

BYD HAN

Розкіш Han поєднується з його інтелектом та унікальними функціями, такими як функція ключа мобільного телефону NFC, що дозволяє користувачам легко розблокувати автомобіль, навіть якщо телефон не працює або не приймає сигнал. Головною особливістю мультимедійного оснащення BYD Han є 15,6-дюймовий тачскрін мультимедійної системи. Він зроблений поворотним, тобто його можна використовувати як в горизонтальному, так і в вертикальнім положенні. До речі, повертати вручну його не потрібно — все робиться зі спеціальної кнопки на кермі. У відкидному підлокітнику заднього дивана знаходиться ще один планшет, з якого пасажири другого ряду можуть керувати музикою, кліматом та цілим рядом інших функцій. 

БЕЗПЕКА

Компанія Volkswagen створила абсолютно новий кузов з ультрависоких за міцністю металів під назвою MEB, завдяки чому кузовна частина отримала відмінний рівень безпеки при зіткненнях. Кріплення акумулятора було вдосконалено та спрощено, виробник розмістив батарею в найнижчій точці авто тобто в підлозі. Це дає змогу досягати максимального зчеплення між електрокаром та дорожнім покриттям, а також автомобіль став більш маневровим та чутливим до керма. Акумулятор ID.4 - потрійний літієвий. Вони можуть витримувати мінімальні фізичні пошкодження, не потребують кліматконтролю акумулятора, та мають достатньо довгу працездатність

ID.4 отримав повний п'ятизірковий рейтинг у системі Euro NCAP 2021 року і особливо добре показав себе в категоріях дорослих пасажирів (93%) та систем безпеки (85%).

Han EV перший у світі транспортний засіб з надбезпечною батареєю Blade Batter. Вона займає менше місця, ніж звичайна батарея LFP з тією ж енергомісткістю та захищена від теплового розгону навіть у разі пошкодження. Han EV перевизначив стандарти безпеки транспортних засобів, що працюють на енергії. Ця модель поставляється з останньою версією інтелектуальної системи допомоги при керуванні BYD DiPilot та інтелектуальною навігаційною системою BYD ICC.

В ЦЬОМУ ПОРІВНЯННІ НЕМОЖЛИВО ВИЗНАЧИТИ КРАЩОГО. ОБИДВА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ МАЮТЬ БЕЗЛІЧ ПЕРЕВАГ. ВОНИ НЕПЕРЕВЕРШЕНІ, АЛЕ КОЖЕН ДЛЯ СВОЇХ ВИЗНАЧЕНИХ ЦІЛЕЙ. 

VW ID4 - це сімейний позашляховик, тому він найбільше підходить для стриманого стилю водіння. Він забезпечує комфорт та тишу всередині. Звичайно, плавніша їзда сприяє зниженню енергоспоживання. Електромобіль з великою місткістю салону створений для довгих подорожей з сім’єю. Багажник має достатній об’єм, щоб вмістити спорядження для активного відпочинку. Наприклад, лижі та сноуборди, чи вудки та мангал. А ще в українських реаліях 2022 року, це найбільш вдалий автомобіль для волонтерства. По-перше, як ми казали, ID.4 достатньо місткий, має запас ходу в 600 км та можливість швидкої зарядки за 45 хвилин, а ще надзвичайно економічний. В порівнянні з двигунами внутрішнього згорання, витрати на зарядку електрокара — копійки. 

BYD HAN - спортивний, але водночас розкішний та комфортний, седан. Електрокар своїм ефектним дизайном задає вектор для ери розкішних автомобілів китайського виробництва. Інноваційні навігаційні системи та системи безпеки роблять з простої поїздки сеанс релаксу. Створений, щоб вражати. Автомобілі, випущені в Піднебесній, оснащують передовими технологіями. Там в стандартну комплектацію входять такі системи, які для нас все ще здаються вартими лише космольотів. Китайські електромобілі завойовують ринок всього світу. Так, BYD Auto вже обігнала Tesla.  Хижий вигляд BYD Han підкреслює його спортивну натуру. Він швидко розганяється, добре маневрує, а допоміжні системи не дають шансу зробити помилку. Розкішний та комфортний, цей електрокар підкреслює статус його власника. В ньому відчувається граційність, гнучкість та свобода.