Шоурум: Одеса
+38 (073) 996 99 44
UA
UA RU
Шоурум: Одеса
+38 (073) 996 99 44
UA
UA RU
Honda M-NV – маленький кросовер із великими амбіціями
~ 15 хв.
460
12.09.2024

Honda M-NV – маленький кросовер із великими амбіціями

Зміст

ЯПОНСЬКА HONDA ВСТУПИЛА В НОВИЙ ЕТАП КОНКУРЕНТНОЇ БОРОТЬБИ З КИТАЙСЬКИМИ МАРКАМИ ЕЛЕКТРОКАРІВ. МОДЕЛЬ E:NS2 МАЛА ПЕРЕВЕРНУТИ ПРАВИЛА ГРИ, АЛЕ НА МОМЕНТ НАПИСАННЯ ЦЬОГО МАТЕРІАЛУ ВОДІЇ НЕ ВСТИГЛИ РОЗСМАКУВАТИ НОВИНКУ. ЗА ЗАДУМОМ, ВОНА МАЛА СТАТИ ЗАМІНОЮ ОДРАЗУ ДВОХ КРОСОВЕРІВ: E:NS1 Й M-NV. АЛЕ ВИЙШЛО ТАК, ЩО ПОПИТ НА ОСТАННЮ МОДЕЛЬ ЗРІС. НАГАДУЄМО, ЩО ВОНА ДЕБЮТУВАЛА НА РИНКУ У 2020 РОЦІ. СЬОГОДНІ МИ З'ЯСУЄМО, ЯК ВЕТЕРАН МАРКИ HONDA ЗМІГ ВИЙТИ В ЛІДЕРИ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОКАРІВ.  

ЕКСТЕР'ЄР

Оскільки ми вже згадували друге покоління сімейства Honda e:NS, радимо ознайомитися з нашим оглядом – автомобіль вийшов дійсно цікавим. Але повернемося до M-NV. Виглядає знайомо, так? І справді: електричний кросовер будували на базі другого покоління субкомпактних кросоверів H-RV. Цікаво, що переробляли дизайн та займались конверсією авто в електрокар два підприємства: Dongfeng-Honda та GAC-Honda. За фактом, японці доручили електрифікацію свого бестселера китайським майстрам. Рішення виявилося правильним: вони створили стильний, надійний і при цьому недорогий автомобіль на кожен день. 

Нехай вас не бентежить логотип марки Dongfeng на капоті – перед нами все ще Honda. Але адаптована під потреби та запити китайських покупців, які віддають перевагу автомобілям місцевого виробництва. А про це потрібно заявляти відкрито, що й зробив Dongfeng. Дизайн передньої частини кросовера не втратив своєї актуальності: витончена оптика, поєднана світлодіодною смугою, рельєфний капот, масивний бампер з декоративною решіткою і потрійним покажчиком повороту, декоративні накладки з чорного матового пластику. Непомітний прямокутник просто під логотипом марки приховує порти повільної та швидкої зарядки. Схожий лючок мають e:NP1 та e:NS1. Велика площа лобового скла й тонкі стійки даху припадуть водієві до душі – видимість із салону справді чудова. 

Якщо дивитися збоку, то електрокар легко сплутати з його бензиновим побратимом із сімейства H-RV. Двері мають характерний рельєф, що додає зовнішності кросовера гармонії. Ручки задніх дверей тут також «заховані» в трикутниках скел і бентежитимуть недосвідчених пасажирів – а як відчинити задні двері? Масивні чорні накладки в нижній частині автомобіля виглядають простакувато, але виконують свої функції – підвищують захист кузова від піскострую та допомагають розставити візуальні акценти. Легкосплавні диски R18 із цікавим малюнком у вигляді квіткових пелюсток додають образу кросовера легкості. 

Як зробити дизайн корми добре знайомого кросовера цікавішим? Рецепт від майстрів з Японії та Китаю: змінити рельєф п'ятої двері, підібрати нові ліхтарі та трохи переробити задній бампер. Ліхтарі складаються з трьох блоків: лівого, середнього і правого. В них уже вбудовані стоп-сигнали та покажчики поворотів. Задній бампер має характерний «наплив», що імітує захист днища. Якщо їхати прямо позаду Honda M-NV може здатися, нібито козирок даху тримають невидимі опори. Це той самий ефект ширяючого даху, що створюють опукле скло та тонкі стійки.

ІНТЕР'ЄР

Як і свій бензиновий побратим, Honda M-NV одразу привертає увагу водіїв і пасажирів масивним торпедо та багаторівневим центральним тунелем. Перше враження: з ергономікою мають бути проблеми. Але досвід експлуатації кросовера показує, що всі елементи розташовані грамотно. Вони знаходяться в зоні легкої досяжності – на відстані витягнутої руки. Хоча є один виняток, про який далі.

На водійському місці нас зустрічає шкіряне мультикермо та одразу 3 дисплеї. За кермом бачимо перший – це цифрова приладова панель. Другий дисплей за фактом є центральним. На третій дисплей виведено управління опціями комфорту. На центральному тунелі розташували панель селектора. На відміну від того ж BYD, японський Honda відмовився від ручки селектора. Для вибору режиму їзди потрібно натискати кнопки. Зберігати речі можна в бардачку, в ніші у центральному тунелі, та ще в одній ніші прямо під ним. 

Салон Honda M-NV багатий на приємні дрібниці. По-перше, є бездротова зарядка для гаджетів. Щоправда, лише одна. Ніша для речей є не звичайним заглибленням у тунелі, а справжнім трансформером – у ній є кілька тримачів та лючків, що перетворюють її на універсальний підсклянник. Ніша ще й дворівнева, тож у ній можна надійно зафіксувати пляшку або велику склянку з газованою водою. Є й дрібний недолік: два USB-порти та розетку (прикурювач 12V, 180W) помістили в найбільш незручне для них місце – під центральний тунель.

Другий ряд на диво комфортний та просторий. Посадка майже така ж зручна, як у BYD Song Plus, але за одним винятком: простору для ніг у Honda трохи менше. Диван оздоблено щільною, зносостійкою та приємною на дотик екошкірою. Є три підголівники з регулюванням за висотою. Спинку центрального місця можна опустити, отримавши маленький підлокітник. У торці центрального тунелю є невелика ніша для дрібних речей та розетка. Другий ряд побудовано за класичною схемою 60/40. Базовий обсяг багажника становить 437 л, але якщо скласти весь ряд, то його можна збільшити до 1214 л. Цього вистачить навіть для перевезення побутової техніки. У багажнику також є розетка. Приємний бонус: електрокари 2023 модельного року підтримують розрядку (віддачу заряду) за технологією V2L та їх можна використовувати як повербанк на колесах.  

ТЕХНІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ТА ПОВЕДІНКА НА ДОРОЗІ

Honda M-NV є компактним кросовером: 4324 х 1785 х 1637 мм. Споряджена не перевищує 1654 кг. Моделі зі схожими масогабаритними показниками: BYD Yuan Plus, iCar 03, Modern IN та Volkswagen ID.3. І за характеристиками теж – усе це електрокари для міста, що мають гарний запас ходу та скромні показники потужності.

В обох комплектаціях кросовер оснащується 218-сильним електромотором на передній осі з максимальним крутним моментом 318 Нм. Динаміка в нормі: електрокар швидко прискорюється (особливо в режимі Sport) та може трохи полоскотати нерви. Враження схожі з їздою на Honda HR-V з 1,5-літровим атмосферним двигуном. Але за одним винятком: на високих швидкостях електрокар більш стійкий. Це пояснюється його значною масою. Цікавий момент: параметри роботи рульового механізму не залежать від режиму їзди – кермо завжди легке і в міру чуйне. 

Ходова: МакФерсон спереду й торсіон позаду. Класична схема бюджетних кросоверів, що забезпечує прийнятний рівень комфорту, керованості та зчеплення. А також пристойну ремонтопридатність: обслуговування ходової Honda M-NV не потребує великих витрат, а при великому бажанні водій може замінити окремі деталі самостійно. Оскільки модель на ринку вже не перший рік, всі її «болячки» добре відомі. У мережі можна знайти відео та навіть керівництва з саморемонту. Найчастішою проблемою є швидкий знос сайлентблоків. Порада для майбутніх власників кросовера: міняйте штатні сайлентблоки задніх нижніх важелів на вироби з поліуретану.

HONDA M-NV – ГАРНИЙ ПРЕТЕНДЕНТ НА РОЛЬ ВАШОГО ПЕРШОГО ЕЛЕКТРОМОБІЛЯ. НА МОМЕНТ НАПИСАННЯ ЦЬОГО МАТЕРІАЛУ ЦІНА КРОСОВЕРА ПОДОЛАЛА ПСИХОЛОГІЧНУ ПОЗНАЧКУ В $18 500. ЗА ЦІ ГРОШІ ВОДІЙ ОТРИМАЄ НАДІЙНИЙ, КОМФОРТНИЙ ТА В МІРУ ДИНАМІЧНИЙ АВТОМОБІЛЬ З ГАРНИМ ЗАПАСОМ ХОДУ Й БАГАТИМ НАБОРОМ ОПЦІЙ. ТОЖ НЕ ДИВНО, ЩО ЦЯ МОДЕЛЬ ВИРВАЛАСЯ В ТОП НАЙБІЛЬШ ЗАТРЕБУВАНИХ ЕЛЕКТРОКАРІВ В УКРАЇНІ. 

Вам також буде цікаво

Ми підібрали найбільш актуальну та цікаву інформацію зі світу електрокарів

Дивитись всі статті
Час та вартість зарядки електромобіля
Час та вартість зарядки електромобіля

ЧИ ПРАВДА, ЩО ЗАРЯДЖАТИ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ ДОВГО, АЛЕ Д...

~ 20 хв.
63138
14.10.2022
Електромобілі з найбільшим запасом ходу
Електромобілі з найбільшим запасом ходу

ЧИ МОЖНА ПОДОРОЖУВАТИ НА ЕЛЕКТРОМОБІЛІ?  НЕВЖ...

~ 18 хв.
24233
04.01.2023
Рекуперативне гальмування
Рекуперативне гальмування

ЧИМ РЕКУПЕРАЦІЯ КОРИСНА ДЛЯ ВЛАСНИКІВ ЕЛЕКТРОКАРІВ...

~ 7 хв.
18603
05.01.2023
Електромобіль BYD Song Plus оновили – як тепер виглядає китайський бестселер
Електромобіль BYD Song Plus оновили – як тепер виглядає китайський бестселер

Продажі Byd Song Plus у світі щороку зростають: 20...

~ 17 хв.
18073
04.07.2023
Огляд Volkswagen ID.4
Огляд Volkswagen ID.4

VOLKSWAGEN ID.4 — КОРОЛЬ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ЕЛЕКТР...

~ 17 хв.
15755
04.01.2023
Що вигідніше: електро, дизель, бензин чи газ?
Що вигідніше: електро, дизель, бензин чи газ?

СПОЙЛЕР: ЗАРЯДЖАТИ ЕЛЕКТРОМОБІЛІ НАЙДЕШЕВШЕ. ДАВАЙ...

~ 22 хв.
14302
04.01.2023
Особливості зимової експлуатації електромобілів
Особливості зимової експлуатації електромобілів

ЗИМА БЛИЗЬКО, А ЕЛЕКТРОКАРІВ ВСЕ БІЛЬШАЄ?  ПР...

~ 11 хв.
13911
05.01.2023
Найпопулярніші штрафи ПДР в Україні
Найпопулярніші штрафи ПДР в Україні

В УКРАЇНІ НАРАЗІ НАЙБІЛЬШ ВАЖЛИВИМ ПИТАННЯМ Є ЗБЕР...

~ 15 хв.
13600
03.01.2023

Контакти

Наш офіс Одеса

Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі

Наш офіс Київ

Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі

Наш офіс Львів

Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі

Наш офіс Дніпро

Отримайте розгорнуту консультацію з купівлі електромобіля в Китаї безпосередньо в нашому офісі

вулиця Отамана Головатого, 19/21, Одеса
10.00 - 20.00 щодня без вихідних
+38 (073) 996 99 44
ТРЦ River Mall (-2 поверх), Дніпровська набережна, 12, Київ
10.00 - 22.00 щодня без вихідних
+38 (097) 996 99 44
ТРЦ Victoria Gardens (2 поверх), вул. Кульпарківська, 226А, Львів
10.00 - 22.00 щодня без вихідних
+38 (050) 996 99 44
ТЦ Караван (1 поверх), вул. Нижньодніпровська, 17, Дніпро.
10:00-20:00 щодня без вихідних
+38 (093) 996 99 44
Зв'язатися з нами

Дякуємо! Скоро наш менеджер зв'яжеться з вами

Бажаєте зателефонувати?
Ми з радістю дамо відповідь на всі Ваші запитання!
Оберіть шоурум
Бажаєте зателефонувати?
Ми з радістю дамо відповідь на всі Ваші запитання!

Дякуємо! Скоро наш менеджер зв'яжеться з вами