06.09.2024 227

Honda e:NS2 – японська практичність із нотками футуризму

~ 26 хв.

ЯПОНСЬКА МАРКА HONDA ДО 2024 РОКУ НЕ БУЛА ЛІДЕРОМ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ, СКОРІШЕ МІЦНИМ «СЕРЕДНЯЧКОМ» З ВЕЛИКИМ ПОТЕНЦІАЛОМ. І ОСЬ ЦЕЙ ПОТЕНЦІАЛ РОЗКРИВСЯ! СТРАТЕГІЯ МАРКИ ПРОСТА: ЗРОБИТИ МОДЕЛІ ПОПЕРЕДНІХ МОДЕЛЬНИХ РОКІВ ДОСТУПНІШИМИ ТА ВИПУСКАТИ НОВИНКИ КОЖНІ РІК-ДВА. ДАЛІ ЙТИМЕТЬСЯ ЯКРАЗ ПРО ОДНУ НОВИНКУ. СЬОГОДНІ НА ОГЛЯДІ NCARS ЕЛЕКТРИЧНИЙ КРОСОВЕР HONDA E:NS2 – КОМПАКТНИЙ МІСЬКИЙ АВТОМОБІЛЬ З ДОСТУПНОЮ ЦІНОЮ ТА СТИЛЬНИМ ДИЗАЙНОМ.

ЕКСТЕР'ЄР

Як очікувалося від нового покоління сімейства e:NS, дизайн кросовера помітно освіжили. Порівняно з Honda e:NS1 зміни не здаються настільки радикальними, проте варто подивитися уважно... Давайте про все по черзі! Почати варто з габаритів: 4788 x 1838 x 1570 мм. Друге покоління довше за попереднє майже на півметри! Різниця в ширині та висоті теж є, але вона майже непомітна. 

Оновлений дизайн радує великою кількістю спортивних акцентів. Якщо порівнювати з кросовером першого покоління e:NS, в очі одразу впадають кілька речей. Перша: нова форма фар. Друга: рельєфний бампер з імітацією решітки радіатора та чорною накладкою знизу. Рубані форми кузовних деталей працюють на Honda e:NS2, візуально розширюючи кросовер і надаючи йому солідності.

Дотримуючись трендів автомобільного дизайну, Honda додав у новинку т.зв. Г-подібні наскрізні фари. Вертикальна частина фар зазвичай працює як покажчик повороту. ДХВ за фактом відсутні – вони інтегровані в блок світлодіодів. Логотип Honda тепер має підсвічування. Щодо бампера: він став масивнішим, а горизонтальні прорізи надають його зовнішності трохи агресії. 

Дизайн бічних дзеркал трохи змінили. Тепер вони зроблені з однотонного чорного пластику, а перехід між двома «половинками» корпусу став менш помітним. Покажчики повороту, як і раніше, інтегровані в корпус дзеркал. Так само як і камера бічного огляду – її об'єктив визирає з нижньої частини фар і спрямований на дорогу. Мінорна, але приємна зміна: дзеркала тепер кріпляться до трикутника дверей, що має полегшити їх монтаж і демонтаж. 

А от якщо поглянути на Honda e:NS2 збоку, бажання порівнювати цей кросовер із першим поколінням відпаде. Де «зайві» півметри довжини? По-перше, колісна база подовжилася на 125 мм. По-друге, ніс і корма теж стали значно довшими. Особливо цікаво виглядає задня частина авто, але ми приділимо цьому увагу далі. А поки що про сумне: у другому поколінні e:NS порти зарядки мають більш класичне розташування - повільний на передньому лівому крилі, швидкий на задньому лівому. Про фірмову зарядку під логотипом марки Honda можна забути.

Від чого Honda вирішив не відмовлятися, так це від нестандартного розташування ручок задніх дверей. Вони знаходяться на стійках дверей і якби не ледь помітне заглиблення під пальці, їх можна було зовсім не помітити. Власники першого покоління e:NS, які використовують кросовер у таксі, можуть розповісти вам багато кумедних історій з цього приводу. Ручки передніх дверей тепер приховані та висуваються уперед, коли водій або передній пасажир багають потрапити в салон. 

Дизайн корми Honda e:NS2 радикально відрізняється від попередньої моделі. Вона більш витягнута і рельєфна, а тонка оптика через усю ляду та бампер із характерною решіткою надають її вигляду агресії та спортивних акцентів. Габаритні вогні розташували у своєрідних зябрах по краях бампера. Однак найпомітнішим елементом дизайну є заднє скло. Завдяки великим кутам нахилу стійок і значній площі скління кросовер виглядає футуристично та вирізняється серед інших автомобілів. 

ІНТЕР'ЄР

Салон першого покоління e:NS був просторим і ергономічним, але з масою дрібних недоліків. Наприклад: обігрів скла вмикається тільки натисканням фізичних клавіш, тим часом як іншими функціями можна керувати за допомогою центрального дисплея. Для чого цей поділ? Також незрозуміло, чому пластик у салоні настільки різний: в одних місцях він приємний на дотик, а в інших нагадує стару, засохлу гуму.  

Інтер'єр нового кросовера отримав багато дрібних, але приємних оновлень. Візуально торпедо стало меншим і втратило рельєф, що пішло йому тільки на користь. Оформлення центрального тунелю також стало більш мінімалістичним, а всі важливі елементи керування згрупували в одному блоці. Але головне: тепер тунель не суцільний і водій може легко пересісти на пасажирське місце. 

Як і в e:NS1, базова комплектація нового кросовера оснащується пластиковим мультикермом. У решті комплектацій його оздоблено приємною на дотик шкірою. Кермо стало більш хватким і зручним. Усе завдяки трохи плескатій формі та невеликим упорам для пальців. Набір кнопок залишився тим самим, так само як і логіка їх розміщення: кнопки на лівій спиці відповідають за мультимедіа, а на правій – за електронні помічники водіння. 

Для вибору режиму їзди є два блоки кнопок на центральному тунелі. Вони виконані з приємного на дотик матового пластику, а ось майданчик навколо блоків декоровані глянцевим пластиком. Виглядає здорово, але її доведеться часто протирати - пластик дуже мазкий. Трохи далі розташована шухляда для зберігання дрібних речей. Там же можна знайти 12-вольтову розетку для живлення позаштатної електроніки. Потужність обмежена 180 Ватами. 

Honda вирішила відмовитися від громіздкого вертикального дисплея, яким оснащувалося перше покоління e:NS. Продовжувач цієї лінійки електрокарів отримав більш компактний 12,8-дюймовий LCD-дисплей. Передача кольору і швидкодія порадували. Через дисплей можна керувати практично всіма функціями автомобіля. У режимі їзди на нього виводиться картинка з камер. До речі, кросовер тепер має панорамний огляд – камера 360° входить у базову комплектацію. 

Другий ряд не балує комфортом. Це звичайний диван, розрахований на посадку трьох осіб. Спинку центрального місця можна опустити, отримавши підлокітник із подвійним підсклянником. Кросовер оснащений найпростішою однозонною кліматичною системою. Але є плюс: дефлектор на торці центрального тунелю має механічне регулювання. Наприклад, в Avatr 12 регулювання сенсорне і це не дуже зручно. Порівнювати авто з різних цінових категорій може бути некоректно, проте ми говоримо лише про роботу з клімат-системою. І доступніший Honda e:NS2 тут виграє у преміального фастбека. Під дефлектором розташовані 2 порти USB Type-C.  

Хоч база автомобіля стала довшою, об'єм багажника не сильно виріс порівняно з першим поколінням. Він становить 506 л. Задній ряд складається у співвідношенні 60:40, що дає змогу перевозити великі вантажі в багажнику, залишаючи при цьому місце для 1-2 пасажирів. Якщо повністю скласти диван, об'єм багажника зросте приблизно у 2 рази. Чому не в 3 рази, як у Volkswagen ID.4 та багатьох інших кросоверів? Вся справа у великому куті нахилу задніх стійок - ляда має специфічну форму і не дає завантажити багажне відділення так, як хотів би водій. 

ПОРІВНЯННЯ З КОНКУРЕНТАМИ

Honda вкотре вступає в перегони з китайськими виробниками бюджетних електричних кросоверів. А оскільки це один із найпопулярніших сегментів, конкуренція обіцяє бути жорсткою. Що пропонує японська марка? А тут цікаво. Технічна «начинка» запозичена у першого покоління в комплектації e-Border, а ось дизайн і опції комфорту серйозно оновили. При цьому маса авто зросла до 1775 кг, що за мірками електрокарів дуже скромно. Подивімось, що пропонують інші виробники. Брати будемо тільки базові комплектації. 

Потужність: 100 кВт / 136 к.с. 

Ємність батареї: 44,1 кВт 

Запас ходу: 325 км 

Максимальна швидкість: 150 км/год

Потужність: 120 кВт / 163 к.с. 

Ємність батареї: 53 кВт 

Запас ходу: 420 км 

Максимальна швидкість: 160 км/год

Потужність: 150 кВт / 204 к.с. 

Ємність батареї: 66,7 кВт 

Запас ходу: 615 км 

Максимальна швидкість: 160 км/год

Потужність: 160 кВт / 218 к.с. 

Ємність батареї: 65 кВт 

Запас ходу: 615 км 

Максимальна швидкість: 160 км/год

У цій добірці виділяється дві моделі: Audi Q2L e-Tron і Modern IN. Попри чудові відгуки про німецький кросовер та високий статус марки, у 2024 році модель помітно відстає від конкурентів. Позначається моральне старіння - перші версії Q2L побачили світ у далекому 2019 році. А ось китайський Modern поки йде в ногу з часом. Кросовер IN не виділяється яскравим дизайном. Передусім це утилітарний міський електрокар. 

HONDA E:NS2 – ЦЕ ПРО ГАРНЕ СПІВВІДНОШЕННЯ ЦІНИ ТА ЯКОСТІ. ВОДІЙ ОТРИМАЄ СТИЛЬНИЙ І ПРАКТИЧНИЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ ЗІ ЗНАЧНИМ ЗАПАСОМ ХОДУ, ЖИВУЧОЮ БАТАРЕЄЮ І ХОРОШОЮ ДИНАМІКОЮ. КРОСОВЕР ПРИПАДЕ ДО ДУШІ ЯК ФАНАТАМ ЯПОНСЬКОЇ МАРКИ, ТАК І МОЛОДИМ СІМ'ЯМ І ТИМ, ХТО ШУКАЄ НЕДОРОГИЙ ЕЛЕКТРОМОБІЛЬ ЗІ СТИЛЬНИМ ДИЗАЙНОМ І КОМФОРТНИМ САЛОНОМ.