25.03.2024 1000

Avatr 12 – нова ікона стилю зі світу китайських електромобілів

~ 28 хв.

AVATR 12 – ЕЛЕКТРИЧНИЙ ФАСТБЕК З ФУТУРИСТИЧНИМ ДИЗАЙНОМ, СПОРТИВНИМ ОСНАЩЕННЯМ І ВЕЛИКОЮ КІЛЬКІСТЮ ЕЛЕКТРОННИХ КОМПОНЕНТІВ. А ЩЕ ЦЕ ОДИН ІЗ НАЙНЕЗВИЧАЙНІШИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ ІЗ КИТАЮ, ЗА ЯКИЙ СЛІД ДЯКУВАТИ ІНЖЕНЕРІВ АВТОКОНЦЕРНУ CHANGAN ТА КОНСУЛЬТАНТІВ ТЕХНОЛОГІЧНИХ КОМПАНІЙ HUAWEI ТА CATL.

До релізу Avatr 12 за автомобілем встигло закріпитися звання "китайського майбаха". Модель позиціювали як електрокар бізнес-класу, проте її ціна відповідає верхній позначці середнього цінового сегмента. Сьогодні Ncars розповість вам про особливості найприголомшливішого електромобіля кінця 2023 року. 

ЕКСТЕР'ЄР

Габарити Avatr 12: 5020 x 1999 x 1460 мм. Для порівняння, ультра розкішна "сухопутна яхта" Genesis G80 коротша на 15 мм. Попри великі габарити, електрокар має чудову керованість. Цьому сприяє низьке розташування центру мас та грамотно спроєктована ходова. Цікавий факт: вірна назва моделі звучить як "Аватр один два". Другий автомобіль першої лінійки виробника – все просто та логічно.

Дизайн кузова гладкий і обтічний. Починаючи з лінії передніх фар і до даху автомобіль помітно звужується, що надає йому більш преміального вигляду. Avatr 12 оснащений незвичайним переднім бампером і капотом. Бампер складної форми має вирізи під тонку світлодіодну оптику. Дуже нагадує Avatr 11: фара-бумеранг знизу та тонка "брова" над нею. Основний блок світлодіодів розташований у середині бумеранга. Якщо глянути з боку може здатися, що його місце займає імітація повітрозабірника. Доповнює образ тонка срібляста накладка, що оперізує весь кузов та переривається тільки на колісних арках. 

Як і модель-попередник, Avatr 12 має піксельну панель між лобовим склом і капотом. На неї можна виводити текст і найпростішу анімовану графіку. Наприклад, ще на перших показах новинки в Європі глядачів вразили посланням для пішоходів із текстом "Please Cross" і анімацією людини, що крокує. Виглядає така панель свіжо і цікаво, а от до її практичності є питання. Наприклад, водій може надсилати повідомлення іншим учасникам дорожнього року. Однак щоб їх побачити та прочитати, треба наблизитись та подивитись зверху вниз. В іншому випадку панель можна взагалі не помітити.

Якщо глянути на автомобіль збоку, одразу пригадуються спортивні універсали марки Audi середини десятих років. Форма автомобіля аеродинамічна, а перехід до задньої частини кузова дуже плавний. Це величезна перевага Avatr 12, адже пасажири на задньому ряду мають достатньо вільного простору. Акценти в дизайні розставлені правильно: виділяється зона порогів, великі колеса, підкреслюється цікава форма бамперів. Нижні крайки дверей увігнуті, що створює цікаву гру світлотіні в сутінках, але майже непомітно при денному світлі. Дизайн коліс спортивний: диски з тонкими спицями, низькопрофільна гума. Усередині можна побачити гальмівний супорт і диски від Brembo, що нагадують про спортивний характер електрокара. 

Дизайнери гарно попрацювали над задньою частиною автомобіля. В Avatr 12 немає заднього скла. Взагалі. Ззаду можна бачити лише скляний панорамний дах, що ніби спадає на кузов електрокара. Майданчик під номерні знаки частково прихований у кришці багажника. Трохи вище розташований активний спойлер. Задні ліхтарі мають простий та впізнаваний дизайн: тонкі світлодіодні смуги, що тягнуться від задніх крил до кришки багажника. Стоп-сигнал дублюється світлодіодною смугою вище спойлера. Довершує образ агресивний бампер у спортивному стилі з масивними чорними вставками та захистом днища, що ніби наповзає на кузов авто.

ІНТЕР'ЄР

Гордістю Avatr 12 є його салон. Тут панує простота та мінімалізм. Матеріали: тканина, пластик, шкіра наппа і дерево. Центральний дисплей мультимедіа та величезна приладова панель – дві візуальні домінанти салону. Ви не помилилися: панель через усю торпедо є цифровою "приборкою". Керування більшістю функцій автомобіля здійснюється через центральний дисплей. У центральному підлокітнику є майданчик для бездротової зарядки двох гаджетів, пара підсклянників та глибока ніша для зберігання дрібних предметів.

Задній ряд просторий і комфортний. Місця для ніг вистачить навіть високим пасажирам. Спинку центрального місця можна відтягнути, отримавши невеликий підлокітник з двома підсклянниками та невеликою нішею для дрібничок. Місць для зберігання невеликих предметів в Avatr 12 вистачає – ще одна ніша розташована прямо за водійським підлокітником. За задумом сюди треба класти телефони для зарядки, проте в ніші є лише один USB-порт. Салонне світло складається зі звичайних білих світильників над дверима та світлодіодних смуг у дверях та нішах для ніг. Особливо вражає 64-кольорове фонове світло, за допомогою якого можна створити більш інтимну атмосферу в салоні.

Однією з головних фішок фастбека є 2-секційний панорамний дах із тонованого або електрохромного скла. Його тип залежить від комплектації. Фактично, звичний дах в автомобілі відсутній – весь простір від піксельної панелі на капоті та до кришки багажника вкрито склом. Завдяки вбудованим сенсорам автомобіль може самостійно визначати освітленість та регулювати прозорість скла. Панорама не створює незручностей водієві та пасажирам, однак від спекотного літнього сонця тонування повністю не захищає.

ЕЛЕКТРОНІКА ТА МУЛЬТИМЕДІА

Електронних компонентів в Avatr 12 так багато, що фастбек виділяється на тлі як бензинових, так і повністю електричних побратимів. Для початку розберемося із зовнішньою електронікою. Базовий набір сучасного електрокара в наявності: датчик світла, дощу, швидкості, положення дверей, радари різних типів. Також автомобіль оснащується трьома датчиками LiDAR, прихованими в кузові. На крилах і передніх дверях можна побачити вставки зі скла та чорного пластику – це основний майданчик для датчиків та бічних камер. Сюди ж дублюється назва марки. Вся зовнішня електроніка або прихована, або вписана в дизайн екстер'єру.

Візуальною домінантою салону є велика цифрова панель на торпедо. Її діагональ становить 35,4 дюйма. На лівий та правий край цього екрану виводиться зображення з бічних камер. Розважальні функції автомобіля за цим дисплеєм не закріплені – передній пасажир може бачити лише деяку інформацію про поїздку та спостерігати за зображенням з правої камери. Найцікавіше треба шукати в центральному 15,6-дюймовому дисплеї мультимедіа. Система працює під управлінням HarmonyOS від Huawei. Інтерфейс являє собою щось середнє між версіями програми для смартфонів і телевізорів. Картинка яскрава, анімації плавні, управління інтуїтивно зрозуміле. Підтримується Wi-Fi, Bluetooth, зв'язок стандартів 4G та 5G. Залежно від комплектації в салоні автомобіля може бути 14 або 27 динаміків. 

Велика кількість камер в Avatr 12 – це вимушена необхідність. Хоч автомобіль має величезну площу скління, оглядовість водія залишає бажати кращого. Конус огляду перед автомобілем доволі широкий, але те, що відбувається за ним, майже повністю приховано високою лінією багажника. Тут і виникає потреба у пари бічних та одній задньої камери. Картинка виводиться на приладовий дисплей і центральне салонне дзеркало. Так, це ще один невеличкий екран у салоні.

ПОВЕДІНКА НА ДОРОЗІ

Перед виходом на дорогу можна обрати один із трьох режимів їзди: Eco, Comfort і Sport. Перший режим створений для економії заряду, а третій порадує любителів швидкої їзди. Режим Comfort є проміжним і найкраще підходить для їзди в місті. Перші враження: автомобіль чуйний і неймовірно тихий. Звукоізоляція зроблена настільки добре, що шум можна почути лише на вулицях з активним трафіком або при їзді на високих швидкостях. 

Приємною особливістю фастбека від Avatr є плавний набір швидкості. Цим він сильно відрізняється від електромобілів Tesla і Zeekr, що ніби вистрілюють з місця і потім вирівнюють хід. Педалі дуже чутлива. Керованість на високому рівні. Підвіска добре налаштована із заводу та легко "ковтає" дрібні нерівності дороги. У режимі Comfort можна керувати однією рукою. При переході в спортивний режим краще взятися за кермо обома руками – поведінка автомобіля, жорсткість педалей та відгук керма відчутно зміняться. Є особливість: через м'яку підвіску на високих швидкостях автомобіль стає трохи хитким.

До фастбеку від Avatr треба звикнути. Справа в камерах та середній оглядовості. Водії звикли користуватися дзеркалами, але в окремих комплектаціях фастбека їх взагалі немає. Опинившись за кермом такого авто вперше, водій точно шукатиме очима звичні зовнішні дзеркала. Уся важлива для керування інформація виводиться на центральний дисплей, салонне дзеркало-монітор і на краї приладової панелі. 

ПОРІВНЯННЯ З КОНКУРЕНТАМИ

Avatr 12 позиціюють як розкішний та при цьому доступний електромобіль для любителів активної їзди. У цьому він нагадує конкурентів марки Zeekr, що також пропонують чудовий дизайн і потужне оснащення за розумну ціну. Фастбек від Avatr у Ncars представлений у трьох комплектаціях. Базову задньопривідну комплектацію вже можна назвати важким люксом, а у старших з'являється повний привід і приємні опції комфорту: тонування задніх скел, дотягувачі дверей, пневматична підвіска, підставка для ніг у першому ряду. Порівнювати будемо базові комплектації. Щоб отримати повну інформацію та ціни моделі, тицніть на її назву. 

Потужність: 215 кВт

Ємність батареї: 62 кВт

Запас ходу: 550 км

Максимальна швидкість: 210 км/год

Потужність: 310 кВт

Ємність батареї: 100 кВт

Запас ходу: 750 км

Максимальна швидкість: 240 км/год

Потужність: 250 кВт

Ємність батареї: 88,4 кВт

Запас ходу: 720 км

Максимальна швидкість: 205 км/год

Потужність: 215 кВт

Ємність батареї: 96,1 кВт

Запас ходу: 750 км

Максимальна швидкість: 180 км/год

Між моделями багато спільного: технічні особливості, характер поведінки на дорозі, набір опцій комфорту. Нюанси криються в деталях. Zeekr – це одне з кращих співвідношень ціна-якість та багатий набір комплектацій. Водій точно зможе підібрати варіант під свої запити. Mercedes-Benz виділяється своїм дизайном і незвичайним салоном. Тут багато механічних кнопок, що потішить водіїв, які не звикли до сенсорних дисплеїв в електрокарах. Yuanhang – це про комфорт задніх пасажирів. Фастбек Avatr 12 поєднує у собі багато переваг конкурентів і доповнює його унікальними фішками: скляним дахом, великою кількістю камер і піксельною панеллю на капоті. Багато водіїв також зійшлися на думці, що це авто має найкращий масаж водійського сидіння серед китайських електрокарів. 

AVATR 12 – ЦЕ САМЕ ТЕ, ЩО ШУКАЛИ ЛЮБИТЕЛІ НЕЗВИЧАЙНИХ ЕЛЕКТРОКАРІВ З БІЗНЕС-СЕГМЕНТА. МОДЕЛЬ ВИДІЛЯЄТЬСЯ НЕ ТІЛЬКИ ІЗ ЗАГАЛЬНОЇ МАСИ КИТАЙСЬКИХ ЕЛЕКТРОМОБІЛІВ, А Й СЕРЕД НАЙБЛИЖЧИХ КОНКУРЕНТІВ. ВСЯ СПРАВА В СУЧАСНІЙ ТЕХНІЧНІЙ "НАЧИНЦІ", ФУТУРИСТИЧНОМУ ДИЗАЙНІ ТА ЗАТИШНОМУ САЛОНІ. ТАКОЖ НЕ ВАРТО ЗАБУВАТИ ПРО ПРОГРЕС ТЕХНОЛОГІЙ: ФАСТБЕК БІЛЬШ ШВИДКИЙ, МАНЕВРОВИЙ ТА ПРОДУКТИВНИЙ ЗА ФЛАГМАНИ МИНУЛИХ РОКІВ.