19.06.2024 302

Друге покоління Honda e:N виходить у серію

~ 22 хв.

ЗУСТРІЧАЙТЕ ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ ЕЛЕКТРИЧНОГО СІМЕЙСТВА HONDA E:N. ЩЕ РІК ТОМУ HONDA E:NP2 ТА E:NS2 ЗАВІТАЛИ ДО ВИСТАВОК У ШАНХАЇ ТА ПЕКІНІ, ДЕ ВИКЛИКАЛИ СПРАВЖНІЙ АЖІОТАЖ. НІЧОГО ДИВНОГО, АДЖЕ ФАНАТИ МАРКИ ЧЕКАЛИ САМЕ НА ЦЕ: ОНОВЛЕНИЙ ДИЗАЙН, НОВІ ОПЦІЇ, КРАЩІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА РОЗУМНІ ЦІНИ. 

Чи стануть новинки Honda новими бестселерами? Враховуючи популярність минулого покоління, сумнівів немає: перед нами нові народні електрокари. Тицяйте сюди щоб одразу перейти в наш каталог електрокарів Honda або читайте далі – разом подивимося на ці новинки.

ЩО НОВЕНЬКОГО У HONDA

Це що, моделі-близнюки? Зараз пояснимо. Історія та сама, що і з минулим поколінням електричних кросоверів марки: збіркою моделі e:NS займається завод Dongfeng-Honda, а за e:NP відповідає GAC-Honda. Технічна "начинка" у моделей однакова, а ось зовнішність трохи відрізняється. Схоже, всі любителі спортивного чорного дизайну з Honda вирішили знайти роботу на другому підприємстві. Адже саме Honda e:NP має кузовні вставки в дусі Black Edition, що надають кросоверу енергії та духу змагання. 

Почнемо з Honda e:NP2. Ви тільки подивіться на цього красеня! Стиль першого покоління e:N вже був досить виразним. Здавалося, що краще вже не зробити, але дизайнери Honda змогли здивувати. По-перше, кузов автомобіля став більш рельєфним і м'язистим. По-друге, змінилася оптика. Вона стала більшою і виразнішою. По-третє, кросовер отримав нову корму. Тепер вона витягнута, трохи кутаста та шалено харизматична. 

Насправді моделі відрізняються один від одного навіть більше, ніж перші представники сімейства e:N. Перша відмінність: форма фар, задніх фонарів та габаритних вогнів. Honda e:NS2 має більш виразну Г-подібну оптику. Друга: колір імітації решітки радіатора та накладок стійок кузову. Третя: форма майданчика під задні номерні знаки. Також відрізняються комплектації та набір опцій комфорту. 

ТЕХНІЧНА СКЛАДОВА 

За фактом друге покоління e:N є глибоким рестайлінгом. Технічна складова ніби не змінилась. Виробник оптимізував характеристики та покращив виробничий процес, тож перед нами доведені до ладу кросовери. 

Згадаймо e:NS1. Модель не втрачає актуальності в поточному році, але її характеристики тепер не назвеш надлишковими. У гамі електромоторів два агрегати: потужністю 134 або 150 кВт. Варіантів батареї два: ємністю 53,6 чи 68,8 кВт. Кросовер із меншою батареєю може проїхати 420 км без підзарядок, а з більшою – цілих 510 км. Не король доріг, але теж непогано: розгін до "сотні" займає 7,4 секунди. 

А ось e:NS2. Новинка успадкувала електромотор потужністю 150 кВт і батарею ємністю 68,8 кВт від минулого покоління. Запас ходу становить ті самі 510 км. Натомість виробник переробив систему охолодження. Новинка стала стійкішою до холоду та спеки. Минуле покоління було сумно відоме тим, як швидко втрачає запас ходу за деяких умов. Також зросла максимальна швидкість: 160 проти 150 км/год у попередника. 

ПОРІВНЯННЯ З КОНКУРЕНТАМИ 

Дизайн салонів повністю переробили. Він став ще більш мінімалістичним, проте кількість опцій комфорту зросла. Тепер навіть у базі кросовер має електропривід першого ряду, потужну кліматичну систему, панорамну камеру та адаптивний круїз-контроль. Що думаєте про великі дисплеї у салоні? Перше покоління мало величезний 15,1-дюймовий центральний екран. Новинки обмежуються 12,8-дюймовим екраном. На наш погляд, нові кросовери Honda мають доволі багате оснащення та чудовий салон. Що пропонують конкуренти?

Кросовер базового рівня з цікавим дизайном та оптимальними характеристиками. Може проїхати 430 чи 510 км залежно від комплектації. Від новинки Honda відрізняється типом батареї та динамічними характеристиками. Загалом, це типовий представник бюджетного сегмента марки – практичне, доступне та якісне авто.

Дітище того ж концерну, що відповідає за збірку Honda e:NS1 та e:NS2 на території Китаю. Це кросовер з надсучасним дизайном, але досить скромними характеристиками. Потужність Sky EV1 в усіх комплектаціях складає 120 кВт, а за набором опцій модель трохи не дотягує до новинок Honda.

Модель з іншою ідеєю, але досить цікавою реалізацією. Дітище Leapmotor ближче до сімейних кросоверів, проте воно може здивувати високою потужністю та легким керуванням. У Honda був би надпотужний конкурент, аби не досить слабка батарея базової комплектації C10. 

Цю модель в Україні знають та полюбляють. Є все що треба: дизайн, що легко запам’ятовується, гарна динаміка та просторий салон. На відміну від Honda, модель має комплектації з повним приводом. Але це вже не електрокари базового рівня, тож їх не варто порівнювати. 

ЩО ТАКЕ ДРУГЕ ПОКОЛІННЯ E:N? ЦЕ МІКС СТАРИХ ТА НОВИХ ІДЕЙ, ВТІЛЕНИХ У ФІРМОВОМУ ДИЗАЙНІ HONDA. А ЗАВДЯКИ ПРИВАБЛИВІЙ ЦІНІ ЦІ ЕЛЕКТРИЧНІ КРОСОВЕРИ ТОЧНО ЗНАЙДУТЬ СВОГО ПОКУПЦЯ.