26.02.2024 517

Volkswagen ID.7 – перший ліфтбек легендарного сімейства електрокарів

~ 21 хв.

ПРИ СТВОРЕННІ ЕЛЕКТРИЧНОЇ ЛІНІЙКИ ID. КОНЦЕРН VOLKSWAGEN ЗОСЕРЕДИВСЯ НА ДОСТУПНИХ МОДЕЛЯХ, ЩО МАТИМУТЬ ВЕЛИКИЙ ПОПИТ. ПЕРШИМ АВТО І ЛІНІЙЦІ СТАВ ХЕТЧБЕК, А НАДАЛІ ВИПУСТИЛИ КІЛЬКА КРОСОВЕРІВ. ЧЕРГА МАЛА ДІЙТИ Й ДО ІНШИХ КЛАСІВ. У 2023 РОЦІ ВИРОБНИК ОБРАВ ЛІФТБЕК.

Volkswagen ID.7 – це серйозна спроба німецького концерну потіснити Tesla Model 3 на ринку електромобілів. Сьогодні ми розглянемо цю модель та з’ясуємо, у чому полягають переваги головного ліфтбека Volkswagen 2023-2024 років. 

ДИЗАЙН ТА СТИЛЬ

Виробник приділив багато уваги аеродинамічним характеристикам автомобіля. Коефіцієнт лобового зіткнення Volkswagen ID.7 складає 0,23. Для порівняння, у Zhiji L7 цей показник складає 0,21. Здебільшого завдяки чудовій аеродинаміці автомобіль має невисокий розхід заряду, а також видає шуму під час їзди. Чули про “фірмовий звук Subaru” у кросоверах Forester, що з’являється навіть якщо трохи опустити переднє скло? Так от, у Volkswagen ID.7 подібного немає. Прагнення до аеродинамічних форм серйозно вплинуло на зовнішній вигляд авто. 

Дизайн передньої частини кузова у Volkswagen ID.7 є найбільш мінімалістичним серед представників сімейства. Плавні лінії капота та переднього бампера у поєднанні з тонкими та витягнутими фарами виглядають досить цікаво. Якби не великий логотип марки та світлодіодна смуга, що з’єднує “вії” фар, лоб авто виглядав би нудно. У дизайні переднього бампера багато спортивних акцентів: чорна решітка, імітація плавців та повітрозабірників біля колісних арок, що одразу впадають в очі. Нижче рамки під номерні знаки розташовані камера та парктроніки. 

Щоб освіжити дизайн та виділити ID.7 серед інших представників сімейства, виробник використав тонкі чорні та сріблясті смуги у нижній та верхній частинах кузова. Дещо схоже є і в інших електромобілях Volkswagen, але в ID.7 смуги зробили більш тонкими. Вони підкреслюють плавний перехід кузова до задньої частини у стилі ліфтбек. Ручки приховані у дверях, тому одразу їх легко не помітити. Зовнішні дзеркала тепер чорні та мають більш строгий дизайн. Світлодіодні повторювачі поворотів та бокові камери як і раніше інтегровані у корпуса дзеркал. Зарядний порт розташовано по правому борту над заднім колесом.

Якщо спереду та з боків домінують тонкі та плавні лінії, то от дизайн задньої частини підкреслено строгий. Увагу одразу привертає панель, що з’єднує задні ліхтарі. Вона з’явилась в представниках сімейства після ID.3, однак у ліфтбеці її зробили більш габаритною. Хоча до ID.6 все ж не дотягує – там панель займає майже чверть кришки багажника. Стоп-вогні у вигляді тонкої світлодіодної смуги зсунули у нижню частину бампера. 

САЛОН ТА БАГАЖНЕ ВІДДІЛЕННЯ

Дизайн салону став ще більш мінімалістичним. Елементи керування: сенсорні дисплеї, механічні кнопки на мультикермі, на підлокітнику двері та у зоні ліворуч від керма. Центральний тунель спростили – тепер тут тільки відділ для зберігання речей, підсклянник, місця для смартфона та зарядні порти. Мультикермо те ж, що в інших представниках сімейства ID. Головне оновлення салону: центральна панель (торпедо) стала плоскішою. Внаслідок цього змінилась геометрія цифрової приладової панелі. Дисплей став тоншим та його заглибили у торпедо. Оскільки він став менш помітним, ситуацію виправляє AR-HUD. А от центральний дисплей мультимедіа зміг приємно здивувати. Діагональ збільшено до 15 дюймів. Гарна яскравість та реалістичні кольори. Android Auto не підтримується, тому адаптер мультимедіа – неодмінний супутник водіїв, що часто користуються додатками Android.

На задньому ряду можна розмістити до 3 пасажирів. Першому та третьому пасажирові вистачить міста для того, щоб витягнути ноги. Перевірено: салон ID.7 трохи більш просторий та зручний за Tesla Model 3. Спинку заднього крісла можна опустити та отримати невеликий стіл з двома підсклянниками. На задньому ряду також є кріплення Isofix під дитяче автокрісло. Задні пасажири обділені органами керування авто – є тільки важіль відкриття дверей, кнопка увімкнення салонного світла, регулювання підйому скла двері. Зате вони можуть потішити око краєвидами з панорамного даху. Панель даху вироблена зі спеціального скла, що затримує майже все ультрафіолетове та теплове випромінювання. Інша розвага задніх пасажирів: слухати музику. За звук відповідає аудіосистема Harman Kardon.

Іноді ID.7 називають седаном, хоча насправді це ліфтбек. Задня частина електрокара підкреслює цю особливість авто. Кришка багажника підіймається разом зі склом – все як у хетчбеках. Всередині можна побачити відділення обсягом 521 л. Задній можна скласти прямо з багажного відділення та збільшити його обсяг до 1629 л. Цікаво, що у моделях європейської збірки обсяг багажника складає 532 л. Привод кришки багажника активується з дисплею у салоні або натисканням на кнопку під заднім логотипом Volkswagen.

ХАРАКТЕРИСТИКИ ТА ПОВЕДІНКА НА ДОРОЗІ

Під замовлення з Китаю доступна версія Volkswagen ID.7 Vizzion, яку збирають на підприємстві FAW-Volkswagen. Суттєво китайські "айді" від європейських не відрізняються. У Китаї пропонують 4 комплектації: 1st Edition, Air, Pro і Prime. Першу комплектацію можна вважати ексклюзивною і на момент прочитання цієї статті ви можете не знайти її в продажу. Виділяється "технічною начинкою" тільки максимальна версія Prime. В інших версіях оснащення базове. Його характеристики:

  • Потужність електромотора: 150 кВт;

  • Ємність батареї: 84,8 кВт;

  • Запас ходу: 642 км;

  • Тип приводу: задній.

У максимальній версії Prime встановлено 2 електромотори сумарною потужність 230 кВт. Привід тут повний, а запас ходу знижено до 570 км. У реальних умовах ця цифра буде меншою на 15-20%, однак це все одно відмінний показник. Для порівняння, заявлений запас ходу BYD Han у базовій комплектації становить 506 км в ідеальних умовах і близько 420-450 км у реальних. Серцем Volkswagen ID.7 є потрійна літієва батарея ємністю 84,8 кВт. Виробник гарантує, що за перші 8 років експлуатації або 160 тис. км пробігу з нею не виникне проблем. І це справді надійний пристрій. Максимальна потужність швидкої зарядки обмежена 100 кВт. Надлишки тепла від батареї відводить рідинна система охолодження.

Ходова частина типова для електромобілів німецької марки. Спереду розташована підвіска на напрямних стійках (MacPherson), а ззаду незалежна багатоважільна. Виробник оптимізував жорсткість гумометалевих компонентів задніх важелів. Задня частина ліфтбека більш жорстка і зібрана, ніж у попередніх моделей. По рівній дорозі ID.7 рухається плавно і безшумно. Нагадуємо, що це велике авто: 4956 х 1862 х 1537 мм. Попри значні розміри, проблем із керованістю не виникає. Зворотний зв'язок з рульовим механізмом чудовий. Однак деяким водіям характер цього авто може здатися занадто спокійним. Потужну динаміку демонструє лише версія Prime. Модель загалом більше налаштовує на спокійну міську їзду.

ПОРІВНЯННЯ З КОНКУРЕНТАМИ

Volkswagen ID.7 можна сміливо віднести до середнього цінового сегмента. Це сегмент із жорсткою конкуренцією, тож у ліфтбека німецької марки буде багато суперників. Пропонуємо взяти для порівняння кілька популярних електромобілів китайської збірки в базових комплектаціях. Щоб побачити повні характеристики та ціну моделі, тицніть на її назву:

Потужність: 194 кВт

Ємність батареї: 60 кВт

Запас ходу: 556 км

Потужність: 168 кВт

Ємність батареї: 76,4 кВт

Запас ходу: 671 кВт

Потужність: 165 кВт

Ємність батареї: 64 кВт

Запас ходу: 485 км

Потужність: 310 кВт

Ємність батареї: 75 кВт

Запас ходу: 688 км

ВИСНОВОК

Volkswagen ID.7 – типовий представник електричної лінійки німецького концерну. Це практичний і доступний за ціною автомобіль без натяків на розкіш. Якість збірки на високому рівні, характеристики розумні та відповідають запитам ринку. Несподівано, але проблема саме в цьому. Якщо при купівлі Zeekr 007 водій отримує за витрачені гроші навіть більше ніж міг розраховувати, то у випадку ID.7 кожна копійка відповідає отриманому результату. Німецький концерн перестав дивувати фанатів, що показують скромні продажі ліфтбека на старті. Однак це все ще гарний електрокар, що заслуговує на увагу покупця.